Mergi la conţinut

Expeditia Solitara Euroasia Tour Transsiberia 2010


Dan Popescu

Recommended Posts

Ma uit la filmul cu Dan, personal nu vad nimic de ras. Sa-l comenteze numai cei care stiu ce vorbesc. Eu am 44 de ani si nu am o conditie fizica deosebita(pana la urma lucrez in birou si apuc sa ies maxim o data pe saptamana), si am fost de destule ori in starea de epuizare fizica pe care o vad si la Dan aici. La sfarsitul unei iesiri cu multi kilometri prin namol, vreau sa-l vad pe cel care e sprinten sa ridice o magaoaie de 200kg din namol.

Imi aduc aminte ca amicu' Gaxel povestea acum ceva ani ca s-a trantit cu Africa Twinul pe namol(pe cand era la inceputuri), si ori de cate ori incerca sa ridice namila de 230 kg, a naibii aluneca cu rotile pe namol si zadarnicea orice efort. Oricat s-a chinuit, a fost nevoit sa astepte pana a venit cineva sa-l ajute. Tot din povestirile lui imi aduc aminte ca intr-o zi in care a batut in zona a 1000 km in drum spre Belgia, a scapat motorul in o benzinarie si i-a fost imposibil sa-l ridice, datorita oboselii si a tonei de bagaje legate de Twin.

O patanie in aceeasi nota: M-a pus dracu' sa intru singur pe un traseu de padure, mai mult o poteca decat forestiera. M-am chinuit ca un erou sa raman vertical, pe o distanta de vreo 3 km, dandu-ma la vale pe namol aproape lichid acoperit de un strat de frunze si avand motorul incaltat cu gume "mixte", mai mult de strada. M-am trantit de vreo 3 ori, am lucrat 10 minute sa scot KLR-ul din o balta care facuse pasiune pentru mine si in final, din oboseala si neatentie, am intrat cu roata fata intr-un fagas ingust si adanc, unde am ramas suspendat. Am incercat cu disperare sa scot roata de acolo, stiind ca in zona nu era tipenie de om, dar nu aveam nici o sansa. Oricat de mult incercam sa ridic ghidonul, suspensia se destindea si roata nu se clintea de la locul ei. Evident se insera, iar eu oscilam intre disperare si furie, intre contemplarea neputincioasa a "calului" blocat si smuceala inutila a ghidonului ala blestemat. Norocul porcesc a fost ca un localnic urca la deal cu fiul lui, la padure, la cam juma' de ora dupa ce am ramas blocat. A luat efortul serios al doi oameni ca sa reusesc sa urnesc magaoaia.

Dupa o faza de asta filmuletul de mai sus nu ma indeamna la ras, imi aminteste doar momentele in care in sinea mea urla o singura propozitie "imi bag p(ana) in el de fier si cine l-a inventat".

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma uit la filmul cu Dan, personal nu vad nimic de ras. Sa-l comenteze numai cei care stiu ce vorbesc. Eu am 44 de ani si nu am o conditie fizica deosebita(pana la urma lucrez in birou si apuc sa ies maxim o data pe saptamana), si am fost de destule ori in starea de epuizare fizica pe care o vad si la Dan aici. La sfarsitul unei iesiri cu multi kilometri prin namol, vreau sa-l vad pe cel care e sprinten sa ridice o magaoaie de 200kg din namol.

Imi aduc aminte ca amicu' Gaxel povestea acum ceva ani ca s-a trantit cu Africa Twinul pe namol(pe cand era la inceputuri), si ori de cate ori incerca sa ridice namila de 230 kg, a naibii aluneca cu rotile pe namol si zadarnicea orice efort. Oricat s-a chinuit, a fost nevoit sa astepte pana a venit cineva sa-l ajute. Tot din povestirile lui imi aduc aminte ca intr-o zi in care a batut in zona a 1000 km in drum spre Belgia, a scapat motorul in o benzinarie si i-a fost imposibil sa-l ridice, datorita oboselii si a tonei de bagaje legate de Twin.

O patanie in aceeasi nota: M-a pus dracu' sa intru singur pe un traseu de padure, mai mult o poteca decat forestiera. M-am chinuit ca un erou sa raman vertical, pe o distanta de vreo 3 km, dandu-ma la vale pe namol aproape lichid acoperit de un strat de frunze si avand motorul incaltat cu gume "mixte", mai mult de strada. M-am trantit de vreo 3 ori, am lucrat 10 minute sa scot KLR-ul din o balta care facuse pasiune pentru mine si in final, din oboseala si neatentie, am intrat cu roata fata intr-un fagas ingust si adanc, unde am ramas suspendat. Am incercat cu disperare sa scot roata de acolo, stiind ca in zona nu era tipenie de om, dar nu aveam nici o sansa. Oricat de mult incercam sa ridic ghidonul, suspensia se destindea si roata nu se clintea de la locul ei. Evident se insera, iar eu oscilam intre disperare si furie, intre contemplarea neputincioasa a "calului" blocat si smuceala inutila a ghidonului ala blestemat. Norocul porcesc a fost ca un localnic urca la deal cu fiul lui, la padure, la cam juma' de ora dupa ce am ramas blocat. A luat efortul serios al doi oameni ca sa reusesc sa urnesc magaoaia.

Dupa o faza de asta filmuletul de mai sus nu ma indeamna la ras, imi aminteste doar momentele in care in sinea mea urla o singura propozitie "imi bag p(ana) in el de fier si cine l-a inventat".

Vezi tu Zoli, vreun smiley in postul meu? :D

Pff... o sa ne transformam in forum de femei gravide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai omule, mai Dane, imi permit sa-ti vorbesc la pertu pentru ca banuiesc ca suntem cam de aceeasi seama, nu vreau sa ma da mare ciumeg, dar parca exagerezi un pic. Eu, din 92 am tot fost sofer de tir, iar cursele mele preferate erau Orientul Mijlociu, Rusia si tarile foste sovietice. ( pentru ca in Europa nu se faceau bani ) Am aproape un milion jumate de km facuti prin tarile astea, cel putin de 4 ori am trecut prin Magadan si nu m-a luat nimeni in evidenta...Doar in Vladivostok trebuia sa ma inregistrez dar la inceput nu am stiut si nu mi-a facut nimeni nimic. Oare pentru ca eram sofer la munca si nu turist?

Intr-adevar , nu e usor, drumurile nu sunt drumuri de fapt, sa mai fie si zapada e chiar limita,iar Siberia nu iarta, eu am avut 18 roti si garsoniera cu mine, nu am dormit in cort pe drum, ca tine, dar, totusi, sa stii ca nu e chiar de nefacut drumul asta. Eu sunt motociclost de putin timp, recunosc, dar sa stii ca daca as avea bani de drumul asta m-as baga fara sa stau o clipa pe ganduri. Si am o moto la fel ca a ta. Problema ta e stilul de abordare a discutiei.

No offence.

Sunt absolut sigur ca daca te-ai cazat la orice hotel din Magadan ai fi inregistrat viza. De altfel s-ar fi inregistrat automat. Ca si sofer pe TIR (am lucrat si eu externe in perioada studentiei, dupa trecerea in rezerva) nu esti obligat sa faci inregistrarea vizei, pentru ca nu stai 3 zile intr-un loc.

Sunt sigur ca NU AI TRECUT prin Magadan, pentru ca asta este cap de linie. De la Magadan nu se poate merge mai departe decat cu avionul sau cu vaporul. Sa nu-l confunzi cu Vladivostok sau cu Habarovsk.

Am afirmat sus si tare ca acum Drumul Oaselor poate fi parcurs fara probleme cu Dacia Logan, de catre un sofer cat de cat cu experienta.

Am afirmat de asemenea cum componenta moto a acestei expeditii a fost cea mai usoara. Restul a fost mai greu.

Despre glumele cu ursi ma amuz si eu, dar mai cu rezerva: fiind vanator stiu EXACT ce poate face un urs-nu vorbesc din filme, si in plus dupa ce am vazut pozele cu turistul cu bicicleta DEVORAT de urs exact pe drumul pe care urma sa merg si eu mi-am schimbat si mai mult atitudinea.

IN CONTINUARE ROG MODERATORII SA SCOATA POZELE UNDE APAR SI ALTE PERSOANE in afara de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce misto e topicul asta! :D Of, n-am stiut de el mai demult.

Domnul Dan Popescu - va zic si aici in direct, nu neaga nimeni meritul dumneavoastra legat de excursie, da, a fost o excursie grea, cu multe peripetii..

Atitudinea - atitudinea dumneavoastra fata de cititori lasa de dorit si atitudinea fata de excursia in sine.

Nu noi v-am trimis acolo, dumneavoastra ati ales sa mergeti acolo, ati ales sa impartasiti aceasta experienta cu noi.

Daca tot ati inceput ceva trebuia sa continuati si sa o faceti deschis si cu inima buna, din tot textul de pe site-ul amoro nu transpare decat caravterul urat al unui om frustrat.

Asta e parerea mea sincera.

Pentru excursie in sine nota 10.

Pentru atitudine si caracter nota 2.

De la atitudinea dvs a pornit tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce misto e topicul asta! :D Of, n-am stiut de el mai demult.

Domnul Dan Popescu - va zic si aici in direct, nu neaga nimeni meritul dumneavoastra legat de excursie, da, a fost o excursie grea, cu multe peripetii..

Atitudinea - atitudinea dumneavoastra fata de cititori lasa de dorit si atitudinea fata de excursia in sine.

Nu noi v-am trimis acolo, dumneavoastra ati ales sa mergeti acolo, ati ales sa impartasiti aceasta experienta cu noi.

Daca tot ati inceput ceva trebuia sa continuati si sa o faceti deschis si cu inima buna, din tot textul de pe site-ul amoro nu transpare decat caravterul urat al unui om frustrat.

Asta e parerea mea sincera.

Pentru excursie in sine nota 10.

Pentru atitudine si caracter nota 2.

De la atitudinea dvs a pornit tot.

Bun venit pe la noi! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..."nu sunt dator nimanui sa dau poze, filme, povete si invataturi despre Siberia pe site. Sau pe vreun forum. Am dat numai cateva informatii pentru ca prietenii si familia sa stie ce si cum. Familia (membrii apropiati, nu orice neam de-al saptelea) si prietenii apropiati au aflat infinit de multe informatii fata d cititorii de site sau de forumuri, ceea ce mi se pare normal. Si daca nu este normal tot aia e."...

Atunci,scuza-ma ca intreb si eu...de ce ne-ai mai anuntat ca pleci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce misto e topicul asta! :D Of, n-am stiut de el mai demult.

Domnul Dan Popescu - va zic si aici in direct, nu neaga nimeni meritul dumneavoastra legat de excursie, da, a fost o excursie grea, cu multe peripetii..

Atitudinea - atitudinea dumneavoastra fata de cititori lasa de dorit si atitudinea fata de excursia in sine.

Nu noi v-am trimis acolo, dumneavoastra ati ales sa mergeti acolo, ati ales sa impartasiti aceasta experienta cu noi.

Daca tot ati inceput ceva trebuia sa continuati si sa o faceti deschis si cu inima buna, din tot textul de pe site-ul amoro nu transpare decat caravterul urat al unui om frustrat.

Asta e parerea mea sincera.

Pentru excursie in sine nota 10.

Pentru atitudine si caracter nota 2.

De la atitudinea dvs a pornit tot.

gresesti grosolan:

1) nu trebuie sa satisfac nici o pretentie de scriitor, nu am promis nimanui nimic. Atitudinea mea fata de mii de cititori a fost considerata ca fiind corecta, iar altii au avut alta parere. Este treaba lor.

2) nu am inceput nimic de care sa nu ma tin: cand am avut timp am citit ce ai scris tu, si sincer sa fiu sunt mult mai putin frustrat decat tine. Probabil ca lipsa comunicarii si lipsa prietenilor acolo unde esti si-au pus amprenta aasupora modului in care mergi pe strada. Nu-ti sunt dator cu nimic, nici sa-ti arata flotoare, nici sa-ti spun cum se folosesc, nici sa-ti arat poze sau filme. ce am avut de scos pe public am aratat, ce am de scos in particular la raport maine o sa arat, ce nu, nu......surpriza.

3) asta este parerea mea, tot sincera.

4) atitudinea mea este asa cum este> Eu nu te-am judecat pe tine, dar tu m-ai judecat pe mine, de parca ti-asi fi promis ceva si nu m-am tinut de promisiune. Nu te cunosc, nu ma cunosti, dar ai emanat niste pretentii care ma duc cu gandul la un tanar al generatiei internet care crede ca din doua click-uri si trei accesari este mai destept, mai informat si mai devreme acasa decat insusi Sf. Petru. Iata ca nu e asa. Viata este FOARTE departe de ceea ce crezi tu, si uite, NU o sa ai acces la FOARTE multe informatii la care altii vor avea. Stii de ce? Pentru ca meseria se fura, nu se invata, si personal voi avea grija ca TU sa nu poti fura nimic de la mine. Cand o sa inveti ca nu tot ce zboara se mananca, si ca sa ceri mai intai trebuie sa dai, cauta-ma. Daca vrei sa mergi in Siberia, incepi cu inceputul, nu cu sfarsitul. Incepi prin a invata sa dai mai intai buna ziua inainte sa intri incaltat in casa omului. Si apoi vezi daca ai loc la masa sau nu, mai ales cand vii neinvitat.

#) observand ca te-ai insinuat si pe acest topic, si pe acest forum, iti promit solemn ca nu o -ti mai rapsund, si de altfel nu o sa mai postez nimic si aici. Cand o sa stii "circulatia apei in natura", vei fi pe lista celor carora le raspund la telefon. Momentan nu apari...Imi pare rau sa-ti zic, dar iti lipsesc ceva capitole din ceea ce se numeste pregatirea pentru viata.

##) o sa postez o fotografie cu flotoarele pentru moto. Dar o sa am grija sa postez ACEA fotografie din care sa nu poti invata nimic. Cine stie sa se poarte va avea acces inclusiv la dosarul de productie al acestora.

###) intre timp cauta pe cineva de varsta ta. Din toate punctele de vedere. Daca ai fi facut armata, ai fi invatat ca ordinele vin de sus in jos, rapoartele de jos in sus, iar rugamintile se califica foarte greu. Iar pentru cereri trebuie sa bagi sectoare majore, BIBANE.

gresesti grosolan:

1) nu trebuie sa satisfac nici o pretentie de scriitor, nu am promis nimanui nimic. Atitudinea mea fata de mii de cititori a fost considerata ca fiind corecta, iar altii au avut alta parere. Este treaba lor.

2) nu am inceput nimic de care sa nu ma tin: cand am avut timp am citit ce ai scris tu, si sincer sa fiu sunt mult mai putin frustrat decat tine. Probabil ca lipsa comunicarii si lipsa prietenilor acolo unde esti si-au pus amprenta aasupora modului in care mergi pe strada. Nu-ti sunt dator cu nimic, nici sa-ti arata flotoare, nici sa-ti spun cum se folosesc, nici sa-ti arat poze sau filme. ce am avut de scos pe public am aratat, ce am de scos in particular la raport maine o sa arat, ce nu, nu......surpriza.

3) asta este parerea mea, tot sincera.

4) atitudinea mea este asa cum este> Eu nu te-am judecat pe tine, dar tu m-ai judecat pe mine, de parca ti-asi fi promis ceva si nu m-am tinut de promisiune. Nu te cunosc, nu ma cunosti, dar ai emanat niste pretentii care ma duc cu gandul la un tanar al generatiei internet care crede ca din doua click-uri si trei accesari este mai destept, mai informat si mai devreme acasa decat insusi Sf. Petru. Iata ca nu e asa. Viata este FOARTE departe de ceea ce crezi tu, si uite, NU o sa ai acces la FOARTE multe informatii la care altii vor avea. Stii de ce? Pentru ca meseria se fura, nu se invata, si personal voi avea grija ca TU sa nu poti fura nimic de la mine. Cand o sa inveti ca nu tot ce zboara se mananca, si ca sa ceri mai intai trebuie sa dai, cauta-ma. Daca vrei sa mergi in Siberia, incepi cu inceputul, nu cu sfarsitul. Incepi prin a invata sa dai mai intai buna ziua inainte sa intri incaltat in casa omului. Si apoi vezi daca ai loc la masa sau nu, mai ales cand vii neinvitat.

#) observand ca te-ai insinuat si pe acest topic, si pe acest forum, iti promit solemn ca nu o -ti mai rapsund, si de altfel nu o sa mai postez nimic si aici. Cand o sa stii "circulatia apei in natura", vei fi pe lista celor carora le raspund la telefon. Momentan nu apari...Imi pare rau sa-ti zic, dar iti lipsesc ceva capitole din ceea ce se numeste pregatirea pentru viata.

##) o sa postez o fotografie cu flotoarele pentru moto. Dar o sa am grija sa postez ACEA fotografie din care sa nu poti invata nimic. Cine stie sa se poarte va avea acces inclusiv la dosarul de productie al acestora.

###) intre timp cauta pe cineva de varsta ta. Din toate punctele de vedere. Daca ai fi facut armata, ai fi invatat ca ordinele vin de sus in jos, rapoartele de jos in sus, iar rugamintile se califica foarte greu. Iar pentru cereri trebuie sa bagi sectoare majore, BIBANE.

foto cu mobra si flotoarele. Acestea sunt cele mai mici. Mai am unele mai mari, pentru ATV, si unele si mai mari, pentru Jeep Wrangler. Persoanele interesate de pregatirea, utilizarea, calcularea, confectionarea unor asemenea dispozitive sa ma contacteze. Stau la dispozitie cu experienta necesara in mod gratuit-pentru moto.

..."nu sunt dator nimanui sa dau poze, filme, povete si invataturi despre Siberia pe site. Sau pe vreun forum. Am dat numai cateva informatii pentru ca prietenii si familia sa stie ce si cum. Familia (membrii apropiati, nu orice neam de-al saptelea) si prietenii apropiati au aflat infinit de multe informatii fata d cititorii de site sau de forumuri, ceea ce mi se pare normal. Si daca nu este normal tot aia e."...

Atunci,scuza-ma ca intreb si eu...de ce ne-ai mai anuntat ca pleci?

iti raspund cu placere:

1) site-ul expeditiei pe amoro a avut peste 18.000 vizitatori unici si a fost accesat de sute de mii de ori. Statistic numarul celor nemultumiti este sub 0,1%. Deci intra la zecimale. De aici fiecare trage ce concluzie vrea.

2) Fiind sigur ca esti un om cu experienta de viata, o sa-ti reamintesc o secventa din viata celui de-al doilea razboi mondial: pe BBC, emisiunea in limba franceza in fiecare zi inaintea buletinelor de stiri sa difuzau diverse piese melodice, unele exclusiv instrumentale, altele si cu voce. Apoi se difuzau cateodata poezii, fragmente de proza, alte fragmente de opere. In afara celor vizati direct, in perfecta cunostinta de cauza, detinatori ai unor coduri clare de interpretare a ordinii si continutului mesajelor astfel transmise, ceilati, MILIOANE de ascultatori erau doar ascultatori de radio. Sunt sigur ca stiai aceste chestii, dar le-am mai scos un pic la soare sa afle de ele si copii cu cultura de internet. Asta nu apare pe site-uri, si nici nu se vede la youtube. Proabil parintii sau bunicii nu le-au povestit. Asa si cu site-ul. Ai constatat desigur ca nu este un blog, nici macar nu are activata functia de comentarii. Pentru ca nu l-am configurat sa fie asa.

3) lumea se separa. Unii au inteles , altii nu. Am citit cu surprindere ca este un interciclist (motociclist de internet) care nu stie sa faca diferenta intre Organizatorii expeditiei si Finantatorii expeditiei. Si mai ai pretentia sa dau informatii oricarui papagal care are niste taste la indemana si se plictiseste la serviciu. Pur si simplu timpul nu-mi permite. Cine stie sa inoate, inoata.

bafta

daca ai timp si curiozitate, vino maine la Raport, sediul ACR Bucur Obor, orele 18.00.

post-4664-089922000 1286194149_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca spuneti ca nu sunteti dator atunci de ce ati inceput discutiile despre aceasta calatorie pe internet? Pentru ce?

De ce ati facut acest topic aici? De ce cel de pe motociclism.ro? Care e rostul lor? Nu sa informati oamenii? Nu ati spus ca aceasta expeditie are rol de informare, printre altele?

Daca era sa nu va intereseze parerea celor ca mine ar fi trebuit sa nu scrieti nimic, nicaieri.

Asta ati inceput si nu ati terminat - sa scrieti public despre aceasta excursie.

1) site-ul expeditiei pe amoro a avut peste 18.000 vizitatori unici si a fost accesat de sute de mii de ori. Statistic numarul celor nemultumiti este sub 0,1%. Deci intra la zecimale. De aici fiecare trage ce concluzie vrea.

Ai constatat desigur ca nu este un blog, nici macar nu are activata functia de comentarii. Pentru ca nu l-am configurat sa fie asa.

Pai daca nu aveti pe site functie de raspuns cum anume aveti date despre feedback-ul publicului cititor?

Feedback preponderent negativ ati primit de la cei care au cont pe aceste doua forumuri.. in rest cum stiti ca celor 18.000 de vizitatori unici le-a placut atitudinea dumneavoastra?

De unde stiti ca numarul mare de vizualizari nu a fost exact urmarea reclamei negative de pe forum.. iar cei care au accesat site-ul au facut-o doar ca sa se amuze?

Daca nu aveti functie de feedback pe site, e cam greu sa afirmati procente, nu credeti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca spuneti ca nu sunteti dator atunci de ce ati inceput discutiile despre aceasta calatorie pe internet? Pentru ce?

De ce ati facut acest topic aici? De ce cel de pe motociclism.ro? Care e rostul lor? Nu sa informati oamenii? Nu ati spus ca aceasta expeditie are rol de informare, printre altele?

Daca era sa nu va intereseze parerea celor ca mine ar fi trebuit sa nu scrieti nimic, nicaieri.

Asta ati inceput si nu ati terminat - sa scrieti public despre aceasta excursie.

Pai daca nu aveti pe site functie de raspuns cum anume aveti date despre feedback-ul publicului cititor?

Feedback preponderent negativ ati primit de la cei care au cont pe aceste doua forumuri.. in rest cum stiti ca celor 18.000 de vizitatori unici le-a placut atitudinea dumneavoastra?

De unde stiti ca numarul mare de vizualizari nu a fost exact urmarea reclamei negative de pe forum.. iar cei care au accesat site-ul au facut-o doar ca sa se amuze?

Daca nu aveti functie de feedback pe site, e cam greu sa afirmati procente, nu credeti?

NU

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca "secretele" expeditiei sunt doar pentru motociclistii adevarati nu-i asa? Aveti si legitimatii acolo la "amr" ? Dar taste? Hmm, atatea intrebari imi vin in minte mai ales ca n-am auzit de 'AMR' asta decat pe forumuri. Organizati cumva cursuri de diferentiere a "interciclistilor" fata de "motociclisti" ?

Bravo tie Domnule popescu ca ai facut asa o eSpeditie, dar stii care e problema? E o comedie, sincer, acu stiu ca nu trebuie sa demonstrezi nimic nimanui ( chiar tu ai zis-o) dar tu ai facut mare circ cu plecarea asta a dumitale, pe forumuri, prin ziare etc. sincer mie imi pare a lauda de sine asta. Acu daca ai facut atata valva si te-ai dat rotund ( fara aluzii) ca faci, pleci si dregi pe un forum public trebuie sa te astepti la intrebari de genul celor de mai sus, nu?

Si ca si functiune care o detineti, stimabile, ar fi trebuit, pardon, functia obliga, raspunse, parol !

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca Dan Popescu este un greu :D

Nici nu intra in discutie masa lui, a fost de fapt chiar secretul suprvieturii sale in Siberia in luptele zilnice cu clanurile de mongoli, hoardele de ursi undead precum si pseudo-motociclistii de tastatura terminati care nu pot decat sa viseze ca poate candva vreodata o sa fie macar pe un sfert de motociclisti cum este El.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare (uite ca postez pe forum dupa mai bine de doi ani cred)

am extras din interviul din romania libera urmatorul pasaj:

"""

Pakistanul nu da viza motociclistilor

Acesta voia initial sa parcurga un traseu pâna în Bangladesh, trecând prin India si Pakistan. Nu a putut pentru ca autoritatile de la Islamabad i-au refuzat viza argumentând ca nu îi pot asigura securitatea. "Pentru ca voiam sa plec neaparat anul acesta, am ales ruta de nord, spre Rusia", precizeaza Dan.

"""

este, sau nu, acesta o minciuna de prost gust?

de ce intreb? nu cumva relaitatea este alta: consului pakistanului, cand a auzit palavrageala despre "expeditie" si s-a convins de coerenta ideilor expeditionare, nu cumva a peferat sa nu aiba un om de tipul maretului expeditionar in pakistan?

despre consulul pakistanez, stiu numai ca e un tip foarte inteligent, scolit in US and A, care si-a facut doctoratul intr-un domeniu apropiat de al meu. Cel putin din punctul asta de vedere stiu ca omul este chiar inteligent.....

mai mult, intamplarea a facut sa primesc un telefon si o voce suava mi-a soptit: ba, sunt doi motociclisti nebuni care asteapta sa ia viza pentru pakistan, ii cunosti? culmea e ca unul a luat viza , si s-a si intors de acolo. Deci vize se dau, inclusiv motociclistilor, dar numai oamenilor care reusesc sa tina un discurs pertinent despre ce vor sa faca in pakistan.

Fireste acum o sa vina scuza ca de fapt nu au dat viza pentru ca nu lasa un fost militar cu o pregatire de exceptie sa intre acolo, este un potential pericol national. Lasa, nu tine.

pe langa asta, imi amintesc topicul lui orlando (calare pe melc), unde diferiti oameni ii explicau ce este cu carnetul de pasaj, cum exact se obtine (Semaca a dat cateva explicatii), Marcos a vorbit despre formalitatile de la granitele africane etc...

de ce am eu impresia ca dan popescu,presedinte AMR , in colaborare cu ACR nu stie foarte clar ce este cu carnetul de pasaj, ce prespune etc, desi isi dorea o iesire cu moto intr-o zona in care e nevoie de carnet de pasaj? Imi amintesc de explicatiile date de Marcos si de Semaca.

Sa dau linkuri la acele posturi ? sa dau link la postul in care trebuie sa explica marcos diferenta intre carnet de pasaj si import temporar? Sa dau link la sfaturile de mare expeditionar date lui Orlando ? Adica legat de carnetul de pasaj, necesar pentru o tura in pakistan, nu am primit de la presedintele amr decat linkuri la wiki, si alea fara un update recent.

ceea ce vreau sa sublieniez este ca cineva care se considera mare explorator ar trebui sa aiba cunostinte minime despre prevederile legale.. si ele lipsesc cu desavarsire in cazul de fata. daca cu aceleasi povesti si stil pompos ati cerut viza de pakistan nu ma mir ca ati fost refuzati...

si nu in ultimul rand, mie mi-ar fi rusine sa o tin sus si tare ca sunt din clubu lu "soldat universal" ca am pregatire de specialitate si in fapt expeditia nu a fost planificata deloc bine. Frigul, expirarea vizei, nu sunt motive demne sa ne sensibilizeze si sa ne arate cat de greu a fost, sunt lucruri care ne arata cat de grea poate deveni o astfel de excursie (expeditie nu e, a se vedea in dex sensul cuvantului expeditie), daca nu e facuta cu cap....

ca sa fiu mai precis: daca cineva imi zice: e greu (fizic) sa faci baie in februarie in oceanul atalantic ii dau dreptate, daca cineva imi zice ca e greu sa faci baie in atlantic cu un pietroi legat de 00 , nu ma sensibilizeaza deloc... tre sa fii foarte dus sa iti legi un pietroi de 00... la fel daca iti expira viza sau te prinde frigul ... astea nu sunt elemente neprevazute , sunt lucruri foarte clare, ce nu au fost tratate cu seriozitate...

zoli, am vazut doua posturi ale tale pe topicul asta referitoare la mine... unu voalat dar m-am recunoscut si unul pe fata..

cand mi-a cazut africa in noroi si incercam sa o ridic , fie aluneca ea, fie alunecam eu in noroi... benzina curgea din rezervor, dar nu am chemat pe nimeni sa ma ajute, ca eram singur cuc... si nu se vedea nimeni la orizont... m-am comportat ca un barbat adevarat, am plans (de nervi ), plans plans, si dupa am ridicat-o singur cand nici eu nici ea nu am avut unde sa alunecam... in germania e adevarat, nu am putut sa o ridic in benzinarie... dar in situatii de criza ai mereu reactii la care nu te astepti. unele te vor surprinde placut. Dar rusine un e sa nu o poti ridica din noroi, rusine e sa nu incerci si sa nu stii cum, si sa nu iti dai sufletul incercand ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand mi-a cazut africa in noroi si incercam sa o ridic , fie aluneca ea, fie alunecam eu in noroi... benzina curgea din rezervor, dar nu am chemat pe nimeni sa ma ajute, ca eram singur cuc... si nu se vedea nimeni la orizont... m-am comportat ca un barbat adevarat, am plans (de nervi ), plans plans, si dupa am ridicat-o singur cand nici eu nici ea nu am avut unde sa alunecam... in germania e adevarat, nu am putut sa o ridic in benzinarie... dar in situatii de criza ai mereu reactii la care nu te astepti. unele te vor surprinde placut. Dar rusine un e sa nu o poti ridica din noroi, rusine e sa nu incerci si sa nu stii cum, si sa nu iti dai sufletul incercand

Cand esti in grup, e mai simplu cu ridicatul, nasol e daca esti singur ca in fazele povestite de mine. Recunosc ca am imbatranit, nu am mai retinut exact povestea ta de acum cativa ani, asa ca in semn de parere de rau mi-am sfasiat tricoul favorit cu Iron Maiden (sau o fi cu barbie?), mi-am pus cenusa in cap (am ars 2 ziare sa am materie prima) si imi cer scuze pentru inexactitate :lol: Apropo de ridicat, Lionofjudah cred ca tine minte o faza in care ne daramam unul pe altul de pe picioare sa mergem sa ne ridicam mobrele, care rand pe rand au decis sa mearga la nani pe un drum forestier. Namolol era asa de lunecos incat era greu sa mergi, d-apai sa te mai si dai cu motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...