Mergi la conţinut

Expeditia Solitara Euroasia Tour Transsiberia 2010


Dan Popescu

Recommended Posts

Ai dreacu, astia de la ACR si Mondo News, copiaza unii de la altii acelasi text, in aceeasi zi (16.09.2010). Vezi aici http://www.mondonews...a+id-28522.html si aici http://www.acr.ro/_9...-obiectivul.htm Ce oameni, domnule...

Ieri, ACR a postat noi informatii ( http://www.acr.ro/_9...RIMEI-ETAPE.htm ) : "Expeditionarul solitar roman, care a pornit in 22 iulie 2010 pe motocicleta Aprilia Pegaso, pe uriasul traseu Bucuresti – Siberia, pe coasta Oceanului Pacific (Magadan) si-a atins obiectivele primei etape. A demarat si etapa de intoarcere, pe distanta Magadan Yakutsk la inceputul lunii septembrie, insa, in Republica Yakutia, n-a mai primit prelungirea vizei, fiind nevoit sa-si amane realizarea celorlalte tinte propuse. Nu l-au oprit din drum arsita, viscolul napraznic, gerul, lungimea si complexitatea traseului si alte obstacole greu de depasit. A strabatut peste 15.000 km, neabatut, doar el si celebra, deja, motocicleta Aprilia Pegaso. L-a oprit, de fapt, sistemul rigid al vizelor, al prelungirii acestora, si, potrivit legislatiei Federatiei Ruse, neparasirea tarii in cauza se considera infractiune, iar titularul ca infractor, cu toate consecintele penale.

Asadar, calea-intoarsa era singura solutie legala acceptata si de Ambasada Romaniei la Moscova. Expeditionarul si-a depozitat, intr-un garaj al Organizatiei Motociclistilor din Intreaga Rusie “Lupii Noptii”, motocicleta, intregul echipament, piesele de schimb. La intoarcere, a calatorit cu avionul pe ruta Yakutsk – Moscova si cu trenul la Bucuresti. In anul 2011, expeditionarul roman, incepand din vara, isi va relua expeditia, cu aceeasi energie a omului neinvins.

Temerarul expeditionar roman este , asa cum am informat necontenit si cu consistenta valorica meritata, Dan Popescu, Presedintele Asociatiei Motociclistilor din Romania, asociatie care a avut ca partener si coorganizator pe Automobil Clubul Roman.

Prima expeditie solitara romaneasca “Euroasia Tour TransSiberia 2010” n-a fost doar o simpla calatorie pe motocicleta. Ea a deschis o pagina noua, de ce nu, chiar eroica in sportul cu motor din Romania, a deschis o pagina noua in relatiile internationale cu Asociatia Motociclistilor din Intreaga Rusie, a deschis o pagina noua in cunoasterea unuia dintre cele mai inedite si complexe trasee pentru motociclismul turistic si sportiv, a demonstrat limitele inepuizabile ale rezistentei umane la provocarile naturii. A deschis o pagina de cultura, civilizatie si istorie. Iar etapa a 2-a din vara anului 2011, a celebrei expeditii, realizata de Dan Popescu, va completa, cu niu valori, tot ce a insemnat drumul Bucuresti-Magadan-Yakutsk. Pregatirea reluarii expeditiei deja a inceput.

Ne putem intalni cu Dan Popescu, temerarul expeditionar, intr-o festivitate organizata la sediul ACR Bucuresti. Relatii la: organizare@acr.ro 021/317.82.51 "

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreacu, astia de la ACR si Mondo News, copiaza unii de la altii acelasi text, in aceeasi zi (16.09.2010). Vezi aici http://www.mondonews...a+id-28522.html si aici http://www.acr.ro/_9...-obiectivul.htm Ce oameni, domnule...

Ieri, ACR a postat noi informatii ( http://www.acr.ro/_9...RIMEI-ETAPE.htm ) : "Expeditionarul solitar roman, care a pornit in 22 iulie 2010 pe motocicleta Aprilia Pegaso, pe uriasul traseu Bucuresti – Siberia, pe coasta Oceanului Pacific (Magadan) si-a atins obiectivele primei etape. A demarat si etapa de intoarcere, pe distanta Magadan Yakutsk la inceputul lunii septembrie, insa, in Republica Yakutia, n-a mai primit prelungirea vizei, fiind nevoit sa-si amane realizarea celorlalte tinte propuse. Nu l-au oprit din drum arsita, viscolul napraznic, gerul, lungimea si complexitatea traseului si alte obstacole greu de depasit. A strabatut peste 15.000 km, neabatut, doar el si celebra, deja, motocicleta Aprilia Pegaso. L-a oprit, de fapt, sistemul rigid al vizelor, al prelungirii acestora, si, potrivit legislatiei Federatiei Ruse, neparasirea tarii in cauza se considera infractiune, iar titularul ca infractor, cu toate consecintele penale.

Asadar, calea-intoarsa era singura solutie legala acceptata si de Ambasada Romaniei la Moscova. Expeditionarul si-a depozitat, intr-un garaj al Organizatiei Motociclistilor din Intreaga Rusie “Lupii Noptii”, motocicleta, intregul echipament, piesele de schimb. La intoarcere, a calatorit cu avionul pe ruta Yakutsk – Moscova si cu trenul la Bucuresti. In anul 2011, expeditionarul roman, incepand din vara, isi va relua expeditia, cu aceeasi energie a omului neinvins.

Temerarul expeditionar roman este , asa cum am informat necontenit si cu consistenta valorica meritata, Dan Popescu, Presedintele Asociatiei Motociclistilor din Romania, asociatie care a avut ca partener si coorganizator pe Automobil Clubul Roman.

Prima expeditie solitara romaneasca “Euroasia Tour TransSiberia 2010” n-a fost doar o simpla calatorie pe motocicleta. Ea a deschis o pagina noua, de ce nu, chiar eroica in sportul cu motor din Romania, a deschis o pagina noua in relatiile internationale cu Asociatia Motociclistilor din Intreaga Rusie, a deschis o pagina noua in cunoasterea unuia dintre cele mai inedite si complexe trasee pentru motociclismul turistic si sportiv, a demonstrat limitele inepuizabile ale rezistentei umane la provocarile naturii. A deschis o pagina de cultura, civilizatie si istorie. Iar etapa a 2-a din vara anului 2011, a celebrei expeditii, realizata de Dan Popescu, va completa, cu niu valori, tot ce a insemnat drumul Bucuresti-Magadan-Yakutsk. Pregatirea reluarii expeditiei deja a inceput.

Ne putem intalni cu Dan Popescu, temerarul expeditionar, intr-o festivitate organizata la sediul ACR Bucuresti. Relatii la: organizare@acr.ro 021/317.82.51 "

Nu pot sa cred. Nu pot sa cred ca citesc asa ceva. Dan Popescu este contemporan cu noi. Ce bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motociclistul care-s scapa tigaia si vine cameramanul sa i-o ridice. Asta este: "Temerarul expeditionar roman", "Nu l-au oprit din drum arsita, viscolul napraznic, gerul, lungimea si complexitatea traseului si alte obstacole greu de depasit", "n-a fost doar o simpla calatorie pe motocicleta. Ea a deschis o pagina noua, de ce nu, chiar eroica in sportul cu motor din Romania".

Mi-e sila. Mi-e rau. Ma doare capul, ma doare-n cur ca ma doare capul... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, Ceausescu TRAIESTE ! Sigur, s-a mai implinit (170kg), si-a lasat mustata si e motociclist, dar trebuie sa ne bucuram ca este alesul motociclistilor pentru a ne reprezenta interesele noastre, am zis! In 2011 propun pe aceasta cale ridicarea unui monument la Arc, ba nu, PE ARC cu PRESEDINTELE ASOCIATIEI SI CELEBRA LUI TROMPETA in cinstea eSpeditiei domniei sale pana la cucubau. Cine doreste sa contribuie la aceasta lucrare trebuie sa intruneasca abilitati avansate de motociclism si examen la UTC, pardon AMR ! (concurs cu proba scrisa si orala:)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aplauze, va rog, aplauze! :D

Fratilor, Ceausescu TRAIESTE ! Sigur, s-a mai implinit (170kg), si-a lasat mustata si e motociclist, dar trebuie sa ne bucuram ca este alesul motociclistilor pentru a ne reprezenta interesele noastre, am zis! In 2011 propun pe aceasta cale ridicarea unui monument la Arc, ba nu, PE ARC cu PRESEDINTELE ASOCIATIEI SI CELEBRA LUI TROMPETA in cinstea eSpeditiei domniei sale pana la cucubau. Cine doreste sa contribuie la aceasta lucrare trebuie sa intruneasca abilitati avansate de motociclism si examen la UTC, pardon AMR ! (concurs cu proba scrisa si orala:)).

... si pregatire parapsihologica, negresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mario, se rade in birou de nu iti imaginezi.. text de nota 10 ,

mi am permis sa adag si filmul tau in lista

sper sa nu fie cu suparare

Nici o problema, a fost o inspiratie de moment. De mult nu m-am mai distrat asa de tare nici eu :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DP a adus distractie si voie buna tuturor motociclistilor romani!

E de ras si nu e... Maimutoiu ala gras atotputernic se da presedintele motoristilor dintr-o tara, a noastra, reprezentant marcant al unei specii rare inca in dezvoltare, Maine o sa se proclame regele mondial al motociclistilor si cu ajutorul flotoarelor o sa se lupte cu balene ucigase si Marele alb. Lumea il vede si isi face imaginea despre noi, Nu ma pot numi motociclist, experienta mea pe 2 roti se zezuma la 3 ani de plimbari din care 2 ani in oras, dar sincer spun ca infatuatul umflat nu are demnitatea sa poarte functia care o detine doar pentru ca a fost Primul inscris intr-un club atunci format. La fel ca toate in tara asta dupa rascoala de la 1989. Cred ca e bine si democratic sa iti alegi reprezentantii. Cu DP mare smen de mobrist (si celebra lui trompeta) Presedinte sincer nici nu vreau sa ma numesc motociclist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haidi bre , ca si javra numita Traian Basescu se da drept "presedintele tuturor romanilor " , da' cati iau in serios afirmatia? Apropos : mi-am luat bann pe IP pe FORUMUL BASIST SOFTPEDIA pentru ca l-am injurat... CENZURA , MILITIA POLITICA BAT LA USA... ADEVARATUL COMUNISM CU ADEVARAT NASOL STA SA INCEAPA!

Iar alde Popescu asta ne arata ce va urma! Trist si FOARTE adevarat!

Cine mai emigreaza pe MARTE? Cica fiecare face ce vrea acolo, indiferent de specie ! :drunk:

Careva sa-l banneze pe Dan Popescu va rog !

Imi aduce aminte de statul la coada pentru un colt de paine , de curentul LIPSA , de "sesenele animate " de la ora 13:00 , de faptul ca taica-meu a venit FUGA SI FOARTE RAPID inapoi in Republica Socialista Romania din SUEDIA pentru ca "niste baieti de la securitate" erau in "vizite" la mama mea cam odata pe saptamana , iar eu nu stiam ce-i cu ei; deh 7 ani ...

Si tot asa... :stretcher:

BY THE WAY : DAN POPESCU , NU ITI ESTE CHIAR DELOC RUSINE , ASA DE TINE SI CEEA CE FACI IN TOPICUL ASTA?

MERITI DOUA PALME , CA AI SARIT CALUL CU "EXPEDITIA TA NEMAIPOMENITA" !

COMUNIST FARA OBRAZ CE ESTI! :whoops:

Tu ai luat-o razna de tot. Parca noi doi aveam o intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lume lume (si pulime motociclistica, vai de capul vostru, niste papagali de forum ce sunteti si nerecunoscatori domnului presedinte al AMR), tocmai m-am intors de la Prezentarea Raportului, la care am avut onoarea sa fiu invitat de Marele Nostru Conducator (slavit fie-i numele!) sustinuta de Expeditionarul Nostru, tovarasul DAAAAN POOOOPEEEESCUUUU !

Imediat va povestesc impresiile mele, doar sa-mi trag sufletul nitzel.Stay tuned!

Prezentarea a inceput la ora 6 seara si am mers impreuna cu Fatih (e membru al forumului nostru, ca si mine si el incepator, o persoana cu mult bun simt si deasemenea curios de calatoria d-lui Popescu). Cu totul, in sala eram 32 de persoane, cu tot cu Expeditionar, din care o parte din stafful ACR. Nimeni nu m-a intrebat cum ma cheama, la usa nu era nici o lista, deci toata maimutzareala cu inscrierile, bla-bla a fost doar tehnica militieneasca, asa cum am banuit de la inceput. Cand am plecat noi doi, la ora 8 seara, deci dupa doua ore, Expeditionarul a ajuns cu povestea la Celiabinsk (cam la jumatea traseului) si tocmai a sarit brusc la Yakutsk (langa lacul Baikal). Tot spunea ca trece rapid peste locuri de-astea, ca sa nu se lungeasca, dar in doua ore nu a comunicat nimic interesant, dar nimiiiiic, fratilor! Mentionez ca n-am plecat primii, ca nu e frumos, am profitat ca inaintea noastra cu 15 min a plecat o gagica blonda, frumusica, plictisita de moaaaarte si pe buna dreptate.

In cele doua ore, nu am vazut nici macar o fotografie. Doar un filmuletz la inceput, vreo 10 min cu o tipa ce a dansat la festivalul de motociclisti de la Sevastopol. In cele doua ore, Expeditionarul a povestit numai nimicuri, dialoguri lipsite de substanta, din care oricum reiesea ca toti rusii cu care a avut de-a face erau niste fraieri, niste primitivi si alcoolici si incurcau cu totii Bucuresti cu Berlin.

Povestile Dansului sunt extrem de simple, de nivelul unei discutii derulate la o tzuica intre un carutzas si un plutonier de militie. Nimic despre vreun loc vizitat, nimic despre vreun peisaj, nimic despre drum (doar chestii uzuale: ca avea gropi, ca era namol, ca nustiuunde era o autostrada impecabila), o insiruire de dialoguri simple si lipsite de orisice fel de... de orice. Totul presarat cu onomatopee din belsug, la care mai toata asistentza radea cu pofta. Cum am vazut ca dupa doua ore nu aflu nimic, nici macar amuzant daca nu interesant si ca nu vad nici o poza (avea laptop si ecran de proiectie, dar in doua ore am privit doar lista de foldere), n-am mai rezistat si am plecat.

Realmente nu am rezistat si il rog pe expeditionar sa-mi scuze aceasta impolitete. Ca atare, nu am ajuns la sectiunea de intrebari, dealtfel cele doua ore au fost in exclusivitate acoperite de monologul Expeditionarului, nimeni nu intreba nimic, doar radeau la onomatopee sau la diversele sale remarci ce se voiau amuzante.

As fi vrut sa-l intreb pe expeditionar:

- Cat anume din acest drum de 15.000 - 30.000 km a fost parcurs cu motocicleta?

- Unde anume a folosit flotoarele si cate cursuri de apa a traversat in acest mod?

- Care au fost locurile in care s-a simtit cel mai bine si in ce imprejurari?

- Cum a fost cu ursii?

- Cat a costat, real, acest drum, pe zonele strict parcurse cu motocicleta, deci fara avion? (cifra avansata de dansul este fantezista in conditiile statului la cort, etc)

In concluzie: respect parcurgerea acestui drum lung (daca a fost intr-adevar asa) si-atat.

Daca aveti intrebari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ati plans? Nu ati aruncat cu flori peste expeditionar? Pff ce ....sec. Restul de 17964 de fani?

=)) a fost cam aglomerat in metrou, credeam ca sunt cei 18 mii de fani, ma asteptam sa trec prin culoare de ordine, ca la stadion, dar cum am spus, erau cativa batranei de la ACR in jurul unei mese lungi (cu postav verde, tocit, ca alea de la sedintze), unul a tinut si un discurs si i-a inmanat o diploma galbena trasa-n tzipla. la ce sa plangem, fraate? la onomatopee? =))

A fost mai sobru, mai sec comportamentul nostru, ca sa ne aliniem cat de cat la rigoarea militara, atat de des pomenita de Expeditionar.

-sa stiti ca e un imitator bun, scoate sunete variate, cu ajutorul carora Expeditionarul se ajuta mult in Descrierea Sa.

Alte intrebari? Hai, stiu ca sunteti curiosi, doar e o Expeditie Epocala, o Epopee, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat e ceasul? Am o foame ...

Nah glumeam. De altfel, nici nu ma asteptam la altceva din partea marelui infatuat ... daca mai aveai rabdare 2 ore (printre Ceausescu si poporul, traiasca PCR si alte ovatii) probabil vedeai poza unui turist omorat de ursi, pentru ca restul pozelor sunt 'copyrights' pentru televiziunea care plateste cel mai mult. Stay tuned, dar pe OTV :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...