Mergi la conţinut

Bucuresti - Satu Mare


Noni

Recommended Posts

Drumul a fost cam asa:

Bucuresti

Brasov (primul plin de adrenalina)

Comanesti (pe langa Bacau) (pauza de masa si o gura de aer curat)

Miercurea Ciuc

Cluj (o noapte de distractie & relaxare :D )

Zalau - al doilea plin de adrenalina ( cu 10 km inainte de zalau sunt cele mai tari curbe pe care le-am vazut pana azi - dupa italia)

Satu Mare

Partea a doua: pareri despre KTM 690 Enduro

Motorul merge de 2 ori mai tare decat lc4 adventure-ul pe care l-am avut... Ciclistica este aceeasi, mult mai usor (130 kg la gol) si 65 cp fata de 55 cp si 160kg

Acceleratia este dementiala, in nici o viteza (da inclusiv a 6-a) nu te poti tine de ghidon doar cu o mana - la accelerare...

Franele, desi aceleasi, par sa tina mai bine.

Schimbatul vitezelor nu mi-a placut la fel de mult... (compar cu lc4 640). Necesita mai multa atentie, fiind foarte posibil sa nu se schimbe corect viteza.

VIBRATIILE : incredibil! Dupa tot drumul nu am resimtit nici un pic de discomfort creat de vibratii - nu exista! Inainte ma dureau mainile dupa 1000 de km pe lc4, acum, ca si inainte singurul discomfort a fost vantul.

Trebuie sa fac o mica paranteza, pentru cei interesati de KTM 690 Supermoto. L-am testat si pare foarte intereant, dar vibratiile dupa 5000 de ture se simt mai tare decat la modelul de enduro. Suspensiile sunt mai tari... si daca enduro-ului nu ii place decat pe o roata, supermoto-ul parca e lipit de sosea. In rest, are o pozitie mult mai buna de mers pe curbe, chiar foarte foarte reusita. Pozitia este o idee mai aplecata iar comfortul este net superior.

Viteza maxima? eu am reusit sa scot 186 km/h cu modelul de endoro.Cred ca o pereche de pinioane/foi cu alte dimensiuni, ar scoate ceva km in plus, dar, nu pentru asta este facut.

Daca am uitat sa precizez alte detalii interesante, intrebati-ma si va spun :)

">
" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

post-1-1209043301_thumb.jpg

post-1-1209043312_thumb.jpg

post-1-1209043410_thumb.jpg

post-1-1209043422_thumb.jpg

post-1-1209043432_thumb.jpg

post-1-1209043444_thumb.jpg

post-1-1209043456_thumb.jpg

post-1-1209043472_thumb.jpg

post-1-1209043513_thumb.jpg

post-1-1209043526_thumb.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA, camioanele au fost un pain in the ass...

Unele camioane creaza un vortex imediat cum trec de tine din sens opus... Am crezut ca ies de pe sosea, fiind obisnuit cu Lc4 adventure (care are 40 de kg in plus) si lc8 Adventure-ul care are 200kg...

Cu masinile... era de asteptat.... Am avut o singura emotie, mi-a intors un tampit in fata, chiar in Zalau, la 200 de km de Satu Mare.

Consumul... al meu sau al motocicletei? =))

al meu: o gramada de dulciuri si suc pe drum, multa baterie la telefon pe poze... si cam atat.

al motorului: cred ca forja bine meritata mi-a mancat in jur de 6 la suta...? cam asa cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poi zi-mi si mie mai Noni ce alegi intre LC4 640 Adventure si 690 Enduro? :beer:

Sincer? :D 690-ul. Din motive de manevrabiitate si agilitate.

frumos

chiar vreau sa ne vedem sa fac comparatie intre al meu si 690

Cu o toba akrapovic pe el, cu siguranta vei ajunge sa spui in clipa urmatoare, il vand pe-al meu si imi iau 690-ul ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer? :D 690-ul. Din motive de manevrabiitate si agilitate.

Cu o toba akrapovic pe el, cu siguranta vei ajunge sa spui in clipa urmatoare, il vand pe-al meu si imi iau 690-ul ;)

nu stiu sunt cam pro carburatie

la test drive ktm m-am dat numai cu cross dat fiind si terenul ales

sunt curios de cum raspunde asta pe injectie

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburatoarele difera pe cel de supermoto fata de lc4 adventure... Stiu ca adventure-ul tragea destul de constant, cum urca in ture, tragea mai bine, dar 690, parca explodeaza de la 5000 de ture in sus... efectiv iti da senzatia ca te lasa in urma....

am avut ocazia sa merg si pe un supermoto si da, e o diferenta considerabila fata de adventure, dar, e net superioara generatia noua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a Inviat!

Felicitari, 690E ar fi si alegerea mea ... l-ai luat pe cel din Bucuresti care a fost pe la expozitii? Pt ca asta inseamna ca eu trebuie sa comand si vine in 1-2 saptamani :beer:

Cum ti s-a parut pe asfalt la viteza, te cam ia vantul, nu? Cati km ti-au ajuns cei 12 litri din rezervor? Pe aratura, prin paduri te-ai dat? Cum sunt suspensiile in realitate (ca se barfea ca ar fi prea scurte pe hartie)? Porneste imediat, simti lipsa kick-ului diminetile, da sa moara bateria? Ti-ai luat si cutiile de aluminiu? Cum e bordul, afiseaza informatii suficiente, e lizibil? Ce inaltime ai tu, ajungi jos ok? Cum ti s-a parut saua, rigida, ingusta sau acceptabila pt asa un drum lung? Oare sa cumpar saua de la SM? Ce cauciucuri ai avut, cele de strada? Au priza ok, stau acceptabil si in off sau sa-mi comand niste TKC80? In ture joase nu e la fel de naravas? Viteza 1 e joasa suficient pt off? Aud ca nu vireaza ca un X veritabil, te-a deranjat kestiunea? Pe la ce turatie, intr-a 6-a, ai 120kmh?

Hai ca te las sa raspunzi, ca daca o tin asa nu mai apuci :wacko: ... abia astept s-o iau si eu :throb::punk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarat a inviat! :)

ok... iti raspund pe rand...

1. Nu l-am luat pe cel din bucuresti, este unul din Satu mare.

2. Pe asfalt, la viteza, se comporta foarte bine, dar, sa te feresti de camioane. Dupa cum am mai spus, trebuie folosita cu grija acceleratia daca mergi la drum lung, pentru ca roata de pe fata are tendinta sa se ridice inclusiv in viteza a 3-a, ceea ce poate duce foarte usor la un voblaj, sau un wheelie necontrolat (in unele cazuri).

Suspensia mi s-a parut cam rigida, dar poate fi inmuiata... Nu se simte lipsa kickstarter-ului deloc... porneste si merge brici. Am observat insa ca, in primii km (0-200) aproape nu se auzea zgomotul facut de toba... dupa 1000 de km, parca a devenit ceva mai zgomotoasa.. un lucru placut de altfel..

Cutiile din aluminiu nu mi le-am luat, in schimb mi-am comandat lc8-ul '08, care are cutiile din plastic incluse :D cele din aluminiu, au o prindere mai 'greoaie' fata de cele de plastic. Am avut ocazia sa merg cu amandoua la drum lung si mi-au placut mult mai mult cele de plasitc (usor de transportat ptr ca aveau maner si foarte usor de dat jos)

Bordul iti ofera toate informatiile de care ai nevoie, totul este perfect imbinat. DA, are senzor de ulei, fata de precedentul lc4, care avea doar un bec pe bord, dar nici vorba de senzor de ulei, el fiind prezent doar pe modelul dakar.

Eu am 1.90, nu am avut probleme cu inaltimea motorului... oricum, se poate regla si mai jos. Il poti conduce fara grija si daca ai 1.75-1.80.

Saua, daca nu as fi avut antrenament, cred ca as fi ramas fara fund... Nu este tocmai potrivita pentru un drum lung, insa este ok pentru offroad. MERITA sa o schimbi cu una cu gel. Nu cred ca se poate pune cea de supermoto pe ea... e mult mai lata si mai mare.

Cauciucurile cu care a venit au fost niste Metzeller-uri... Mi-a fugit fundul de cateva ori in curbe, dar am si fortat-o.. nu ma plang. Sunt OK. Nu am testat-o pe enduro.

In ture joase, se comporta foarte bine, exact cat ai nevoie, poate prea mult daca nu esti obisnuit. Viteza 1... sa inveti sa o stapanesti si esti boier :D - e mai mult decat doza necesara.

" Aud ca nu vireaza ca un X veritabil"

Aici sa inteleg ca e vorba de un supermoto? Daca da, asa este... supermoto-ul parca te indeamna sa iti julesti genunchii prin curbe, enduro-ul nu e chiar asa... desi iti ofera o placere destul de mare. Comparativ cu supermotoul pe o scara de 1-10, i-as da un 6.5 fata de 10 la supermoto ca si placerea de a merge pe curbe. Comportamentul e super ok, dar, feelingul e diferit.

Cu foile si pinioanele standard, pe la 5000 de ture ai cam 114km/h in viteza a 6-a.

Consumul de benzina nu l-am facut in detaliu, banuiam ca are putin peste 10 litri rezervorul, nici nu mi-a trecut prin cap sa ma interesez. Ce iti pot spune cu siguranta este ca rezerva mi-a intrat de cateva ori dupa 160-170 de km parcursi dupa fiecare plin de benzina.

Daca mai e ceva ce am uitat, adu-mi aminte, sunt putin cam cheaun la ora asta :)

Hristos a Inviat!

Felicitari, 690E ar fi si alegerea mea ... l-ai luat pe cel din Bucuresti care a fost pe la expozitii? Pt ca asta inseamna ca eu trebuie sa comand si vine in 1-2 saptamani :beer:

Cum ti s-a parut pe asfalt la viteza, te cam ia vantul, nu? Cati km ti-au ajuns cei 12 litri din rezervor? Pe aratura, prin paduri te-ai dat? Cum sunt suspensiile in realitate (ca se barfea ca ar fi prea scurte pe hartie)? Porneste imediat, simti lipsa kick-ului diminetile, da sa moara bateria? Ti-ai luat si cutiile de aluminiu? Cum e bordul, afiseaza informatii suficiente, e lizibil? Ce inaltime ai tu, ajungi jos ok? Cum ti s-a parut saua, rigida, ingusta sau acceptabila pt asa un drum lung? Oare sa cumpar saua de la SM? Ce cauciucuri ai avut, cele de strada? Au priza ok, stau acceptabil si in off sau sa-mi comand niste TKC80? In ture joase nu e la fel de naravas? Viteza 1 e joasa suficient pt off? Aud ca nu vireaza ca un X veritabil, te-a deranjat kestiunea? Pe la ce turatie, intr-a 6-a, ai 120kmh?

Hai ca te las sa raspunzi, ca daca o tin asa nu mai apuci :wacko: ... abia astept s-o iau si eu :throb::punk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UAAU, multumesc de info :beer:

"X" aduce cu o cruce si probabil de aceea litera a devenit un fel de prescurtare la cross (pe forumurile americane), sau MX=MotoCross. Ziceau niste baieti (din cei putini care au pus mana pe bijuteria in cauza) ca in padure, la viteza mica, se simte ca unghiul ghidonului ar fi putut fi mai mare ... niste carcotasi, clar :D !

Voiam sa mai stiu daca scutul a venit cu motorul sau l-ai luat separat, precum si ce accesorii ar mai trebui cumparate separat (si deci nu vin in cei 8220eur pret de "baza")?

Stai ca mi-a mai venit una: Imi recomanzi sa-l cumpar din SatuMare??? Vad ca tu ai preferat asa ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UAAU, multumesc de info :beer:

"X" aduce cu o cruce si probabil de aceea litera a devenit un fel de prescurtare la cross (pe forumurile americane), sau MX=MotoCross. Ziceau niste baieti (din cei putini care au pus mana pe bijuteria in cauza) ca in padure, la viteza mica, se simte ca unghiul ghidonului ar fi putut fi mai mare ... niste carcotasi, clar :D !

Voiam sa mai stiu daca scutul a venit cu motorul sau l-ai luat separat, precum si ce accesorii ar mai trebui cumparate separat (si deci nu vin in cei 8220eur pret de "baza")?

Stai ca mi-a mai venit una: Imi recomanzi sa-l cumpar din SatuMare??? Vad ca tu ai preferat asa ...

nu stiam de acest X... e bine ca stiu de acum ;)

Cum nu m-am dat prin noroaie cu el, nu am simtit ceva neinregula cu unghiul ghidonului... mie mi-a placut cum s-a comportat motorul... o parere personala, cred ca sunt carcotasi

Scutul a venit cu motorul... e un lucru bun sa ai scut la motor, am auzit si cunosc persoane care au avut mult de suferit in urma lipsei scutului... carter spart.. etc

Accesoriile bune de luat ar fi acea sa cu gel... daca ai de gand sa faci si un drum de 2-300 de km si eventual un suport de bagaj mic (care se leaga pe plasticul din spatele seii)

Arunca o privire peste manualul de spare parts / power parts de la ktm (il gasesti la orice dealer) si vezi ce-ti place, e cel mai bun sfat ;)

Pretul motorului este 8220 eu, care teoretic, nici un dealer nu ar trebui sa scada din el la vanzare... dar, prietenii stiu de ce :D

Am avut posibilitatea sa-l cumpar la un pret avantajos, dar, am renuntat la el pentru lc8. Prefer mai mult partea de strada si soft enduro decat hard enduro. Nu dau in spate nici aici daca am ocazia, dar, raman la calatoriile mele lungi, fara dureri de fund si fara dureri de gat cauzate de vant...

Apropo de asta... daca ai de gand sa faci excursii de 300 de km sau mai mult, nu stiu cum rezisti tu, dar in cazul meu, am un inamic cu care ma razboiesc de cand ma stiu. Ma doare uneori gatul (mai precis intre 2 vertebre), daca stau mult pe motor in bataia vantului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scutul a venit cu motorul... e un lucru bun sa ai scut la motor, am auzit si cunosc persoane care au avut mult de suferit in urma lipsei scutului... carter spart.. etc

...............

Am avut posibilitatea sa-l cumpar la un pret avantajos, dar, am renuntat la el pentru lc8.

:huh: Adica ai renuntat la 690E ????????????? :mellow: De unde il luai la pret "avantajos", SatuMare?

In Bucuresti scutul nu vine cu motorul si costa 525Ron...

Si eu am oscilat muuulta vreme intre un ADVENTURE mare, inclinat spre touring (R1150GS Adventure) si un ADVENTURE suplu inclinat spre off-road (acest KTM 690E)... Se pare ca a castigat KTM-ul prin versatilitate, face mai multe. Compromis exista in oricare varianta... si desi excursii tip adventure faci cu ambele, pt mine KTM se potriveste mai bine, fiind curios si aplecat spre explorare din fire :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am renuntat la el... dupa cum am spus, pentru un 990 Adventure. Si mie imi place sa explorez locurile... dar cele mai indepartate :D

990-ul, am avut ocazia sa fac o tura cu el pana in italia si mi-a placut teribil de mult... Este relativ usor (200kg), cel mai usor din gama lui si iti permite sa te duci ceva mai mult pe offroad cu el spre deosebire de bmw 1150 sau alte touring-uri.

Da, stie sa mearga pe plaja, da stie si prin noroaie, STIE. E testat. Ca sa poti face anumite lucruri cu el trebuie sa ai ceva incredere in tine si sa ai experienta unui motor mai mic, altfel esti mancat :D

Scutul era in pretul motorului din cate stiu... Posibil sa fi omis cei din bucuresti treaba asta?..

Da, de la Satu Mare l-as fi putut lua la un pret bun, dar iti spun sigur ca nu ai nici o sansa sa-l iei la alt pret decat cel de catalog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...