Mergi la conţinut

draku

Membri
  • Conţinut

    176
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Posesor(oare) de
    Yamaha FJ1200, Trabant 601 :)

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://

Vizitatori recenţi

2.179 vizualizări profil
  • yuk

Realizarile lui draku

  1. cauta o Yamaha Diversion de 600 cmc nu e un motor "nervos", e docil, iarta multe greseli, confortabil, f bun pt drumuri lungi mai ales daca ai si gentile laterale si, mai ales, "low maintenance" (bineinteles exceptand consumabilele) succes PS asta nu ca am una de vanzare, dar asa o vad eu...
  2. draku

    cum curatam casca?

    solutia asta (Biocarpet) nu ataca pielea?
  3. mie unul, nu prea imi place cum arata crash-bar-urile alea.... sunt prea mari si ii strica forma... parerea mea :) care este
  4. tu crezi ca Tariceanu/Basescu si altii dau telefon la politie inainte sa plece ? "dom' colonel, pot sa trec si eu pe la arc?" ce dracu, parca nu ai trai in romania.... daca militianu a primit ordin sa amane tot pana trece omu', pai puteam avea toate aprobarile din lume si tot nu plecam.... organizatorii nu au nicio vina...
  5. draku

    kawasaki El 250

    mansonul acceleratiei (cel de pe ghidon, care se roteste) trebuie sa aiba un mic joc, 3-5 mm, pana simti ca actioneaza cablul membranele le poti verifica in 2 feluri: - tragi in spate carcasa filtrului de aer cat se poate si cu degetul sau altceva ridici in sus "sertarul" care in mod normal este actionat de membrana. daca acesta coboara la loc lin, nu brusc si este insotit de un fasait caracteristic, inseamna ca membrana este buna - sau desfaci capacele de plastic din partea de sus a carburatoarelor si le verifici vizual. vezi ca sunt niste arcuri si niste o-ringuri care or sa cada.... mai bine nu te bagi...
  6. draku

    kawasaki El 250

    plus ca, la mobra asta, e un chin sa scoti/bagi carburatoarele la locul lor.... asa cum au spus si ceilalti, verifica sa nu fie gripat cablul de acceleratie, verifica jocul liber al acceleratiei (sa aiba cativa mm) la carburatoare nu prea ai ce umbla daca le scoti (daca ai suficienta rabdare sa le scoti/bagi la locul lor). poti verifica membranele de vacuum sa vezi daca sunt bune, poti vedea daca sunt murdare. mai poti aproxima starea de curatenie interioara daca desfaci surubul de golire al camerei de nivel constant si recuperezi benzina cu un furtunas intr-o sticla curata. succes
  7. in manualul pt Honda VT600 scrie ca suruburile de amestec se deschid 2-1/8 ture, la ambele carburatoare la fel exista mobre la care amestecul se regleaza diferit pt cilindrul din spate (sau pt cei de la exterior, in cazul celor cu motoare in linie) desigur, reglajul de mai sus este dat in conditii ideale, pt motoare noi, in parametri optimi de functionare. la o motocicleta cu cativa ani si cateva mii bune de km in spate, aceste reglaje pot diferi un pic. de aia ti-am spus sa incepi cu 2 ture si apoi sa mergi pana la max 2,5 daca este cazul culoarea bujiei (izolatorul central de ceramica) ar trebui sa iti spuna destule lucruri: - daca este prea neagra inseamna ca este prea multa benzina=amestec bogat=consum mare - daca este prea alba are prea mult aer=amestec sarac=performante slabe+motorul se incinge f tare ceea ce poate duce la alte probleme - culoarea ideala ar fi cafeniu (cafea-cu-lapte) deschis
  8. incearca sa deschizi suruburile 2 ture, pentru inceput dupa asta, in functie de felul in care trage motorul, de culoarea bujiilor, de consum, poti "jongla" intre 2 si max 2,5 ture verifica filtrul de aer, sa nu fie colmatat (eventual, daca se prezinta in stare cat de cat buna, il poti sufla cu aer comprimat) succes! PS o sincronizare a carburatoarelor ar fi buna, dar trebuie sa ai neaparat scula respectiva
  9. nu cumva e vorba de accidentul de acum vreo 2 saptamani ? ca atunci stirea asta e cam veche....
  10. pe 7,8,9 aprilie se desfasoara salonul moto ar putea fi o problema suprapunerea "evenimentelor" ? sau din contra ?
  11. ok, multumesc PS cred ca la orice motor (inclusiv cel volvo xc 90) schimbul se face la fel, se goleste pe jos si se umple pe sus. nu vad de ce ar fi alte preturi...
  12. am si eu o nelamurire: ce presupune schimbul de ulei la motociclete ? de ex. am in fata blocului un service auto unde schimbul de ulei si filtru costa 100.000 (manopera) pt o masina 70 oficial + 30 lu' baiatu care se baga sub masina in groapa, daca vrei sa-i dai...
  13. te poti inspira si pe site-ul lui Demonstene http://www.motorlife.ro/motociclete/simson...ptare_dinam.htm
  14. hmmm pare putin probabil sa fie o pura intamplare aparitia aceluiasi defect... cred ca ar trebui sa iti dea de gandit... cat costa o mobra d-asta?
  15. si eu am avut acceasi problema la nipru. cilindrul din dreapta omora bujia f repede. am schimbat carburatorarele si cred ca am rezolvat problema asta... se pare ca fenomenul se producea din cauza prostei functionari/reglari a acelui carburator...
×
×
  • Creează O Nouă...