bogdan_harea Adaugat pe 5 Iulie, 2015 Autor Share Adaugat pe 5 Iulie, 2015 Sincer mi-era frica de comentariile proprietarilor de Flexit originale ca sunt exagerat pozitive si se fac ca nu vad si eventualele neajunsuri. Prima impresie depaseste asteptarile. Nu se simte nici o diferenta intre solo si atas la incarcari egale. Cu atasul gol eram ca singur pe solo. Cu pasager de 100 kg, asezat chiar mai in fata decat normal, eram ca si cum l-as fi avut in spate. La 50-60 km/h cat am putut prinde scurt in parcare aproape nu ai nevoie de frana pe atas. Trage foarte putin stanga, daca pisti fata, dar fara efort, intuitiv, se corecteaza din ghidon. Daca calc spatele nu simt nimic fata de solo. La fel la demaraj, chiar mai putin. Pasagerul desi statea cu bucile direct pe tevi, spunea ca nu a simtit nici o denivelare, semn ca am cam ghicit suspensia. Mai am mult de lucru, dar deocamdata e de bine. Aferim 1 Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiVFR Adaugat pe 5 Iulie, 2015 Share Adaugat pe 5 Iulie, 2015 Mai...pt. ETZ nu dar pt. Triumph ar fi o chestie... Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan @ Popescu Adaugat pe 6 Iulie, 2015 Share Adaugat pe 6 Iulie, 2015 Instalezi frana si pe roata de la atas? Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 6 Iulie, 2015 Autor Share Adaugat pe 6 Iulie, 2015 Da, Roata are discul si etrierul de Burgman si am cumparat o pompa de frana spate de R1. Furtunul metallic pe comanda probabil la Doru. Pompa va fi prinsa de suportul atasului, actionata de pedala frana spate si zboara de pe motor odata cu el la demontare. Dan @ Popescu 1 Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru1900 Adaugat pe 7 Iulie, 2015 Share Adaugat pe 7 Iulie, 2015 pentru furtunul de frana nici o problema orice lungime orice legatura la pompa si etrier. sugerez ca atunci cand va fi gata si un stop pe frana cu pozitie sau semnalizare. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 7 Iulie, 2015 Autor Share Adaugat pe 7 Iulie, 2015 Nu am studiat inca legislatia, dar cica obligatorii sunt doar luminile de pozitie fata/spate pe atas montate cat mai pe dreapta. Semnalele sau stopul pe frana sunt facultative. Pana ajung la instalatia electrica mai am timp de docomentare. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 10 Iulie, 2015 Autor Share Adaugat pe 10 Iulie, 2015 Astazi cartoane, cartoane si iar cartoane. Am putut estima latimea maxima din varful ghidonului stanga pana peste atas. 1650 mm. O fi mult, o fi putin ? Habar n-am. Nu am gasit dimensiunile Ural-ului cu atas, si pe al lui Barbu nu l-am masurat. Latimea atasului in zona sezutului 650 mm, iar lungimea deschizaturii 820 mm. Sper sa-l pot face din 5 piese cu decupare pe contur, indoire abkant, sudura si nituri. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Adaugat pe 11 Iulie, 2015 Share Adaugat pe 11 Iulie, 2015 Daca vrei un tomberon. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bluerider53 Adaugat pe 13 Iulie, 2015 Share Adaugat pe 13 Iulie, 2015 Excelenta replica. Pare sa se comporte la fel ca in filmul cu originalul! Cum e la virajul spre dreapta,se simte mult diferenta cu solo ? Oricum, felicitari ! Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 15 Iulie, 2015 Autor Share Adaugat pe 15 Iulie, 2015 Am spus si mai sus, virajul stanga, identic cu cel dreapta, identic cu oricare dintre ele, solo. Atasul incarcat cu 100 kg seamana cu pasager de 100 kg in spate Urmeaza sa continui rigidizarea la torsiune a H-ului, ca pe celelalte directii e stanca, dar dupa ce termin cutia, sa vad cat loc ramane intre atas si moto, ca sa dezvolt in stil Ducati, respective grinda cu zabrele.Pedros, urat gest ! Practic o palma pe obrazul tuturor atasistilor. Drept urmare te pedepsesc cu o bere,... fara alcool,... sa ma tii minte. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 26 Iulie, 2015 Autor Share Adaugat pe 26 Iulie, 2015 In urma sugestiilor primate, modificari. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan @ Popescu Adaugat pe 26 Iulie, 2015 Share Adaugat pe 26 Iulie, 2015 e mai scurt? mai incap picioarele? Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 26 Iulie, 2015 Autor Share Adaugat pe 26 Iulie, 2015 Lungimea este aceeasi, doar mai ingust pe latime si inaltime la varf si decupat pe margini. Eu intru fara probleme, chiar mai trebuie un suport pt talpi in fata. Sasiul este acelasi, dar bara din fata schimbata. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan @ Popescu Adaugat pe 27 Iulie, 2015 Share Adaugat pe 27 Iulie, 2015 sa pui si o pedala de frana pentru pasager Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toni Adaugat pe 27 Iulie, 2015 Share Adaugat pe 27 Iulie, 2015 . Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 27 Iulie, 2015 Autor Share Adaugat pe 27 Iulie, 2015 sa pui si o pedala de frana pentru pasager Pedala si volan neaparat. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toni Adaugat pe 27 Iulie, 2015 Share Adaugat pe 27 Iulie, 2015 Te gandesti sa ii montezi si ceva elemente de protectie a pasagerului in caz de vreun accident minor? De ex. o bara de ranforsare laterala. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 27 Iulie, 2015 Autor Share Adaugat pe 27 Iulie, 2015 Am sa intaresc max posibil cutia, in rest nu. Cel putin deocamdata. Daca gasesc o idee in acest sens, care sa nu fie exagerat de urata, grea, anapoda mai vedem. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Adaugat pe 27 Iulie, 2015 Share Adaugat pe 27 Iulie, 2015 Va rog sa va ganditi si la soacra. In atasul meu (care este mai jos ) soacra-mea se urca foarte greu. O intimplare hazlie; in 1972 mi-am cumparat un MZ125, asta a facut-o pe soacra-mea sa fie mai atenta pe strada la motociclete. Intr-o zi vine acasa si-mi spune ca a vazut ea pe strada o motocicleta cu scaun ca un fotoliu, in spate alt fotoliu, ce mai, o motocicleta ca lumea. I-am raspuns scurt, Sa mergi matale cu aia. Cred ca va imaginati ,vazuse un triciclu pentru persoane cu handicap. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 27 Iulie, 2015 Autor Share Adaugat pe 27 Iulie, 2015 Biata soacra-mea s-a prapadit. As vrea s-o plimb, dar nu se mai poate. Ramane cainele, nevasta si fi-mea (in aceasta ordine) ca posibili pasageri. Pt bipezi va fi prevazuta o scarita pliabila pe sasiu si un maner in rama parbrizului. Mai greu cu patrupedu pt care inca nu am solutii. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 3 August, 2015 Autor Share Adaugat pe 3 August, 2015 Sasiul cu prinderile cutiei, ranforsari si placa portbagajului Sper ca e gata. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Adaugat pe 5 August, 2015 Share Adaugat pe 5 August, 2015 Biata soacra-mea s-a prapadit. As vrea s-o plimb, dar nu se mai poate. Ramane cainele, nevasta si fi-mea (in aceasta ordine) ca posibili pasageri. Pt bipezi va fi prevazuta o scarita pliabila pe sasiu si un maner in rama parbrizului. Mai greu cu patrupedu pt care inca nu am solutii.Cred ca "ordinea" asta te va aseza la masa cu cainele... Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 5 August, 2015 Autor Share Adaugat pe 5 August, 2015 Ordinea, evident discutata cu stapanirea, este pt atas. Cainele in atas si nevasta pe motor. Concediu placut ! Bridele de care se agata cu chingi bagajul. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 12 August, 2015 Autor Share Adaugat pe 12 August, 2015 Rigidizarea H-ului de legatura terminata. Sper. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 22 August, 2015 Autor Share Adaugat pe 22 August, 2015 Inox Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts