Mergi la conţinut

Flexit


bogdan_harea

Recommended Posts

Sincer mi-era frica de comentariile proprietarilor de Flexit originale ca sunt exagerat pozitive si se fac ca nu vad si eventualele neajunsuri. Prima impresie depaseste asteptarile. Nu se simte nici o diferenta intre solo si atas la incarcari egale. Cu atasul gol eram ca singur pe solo. Cu pasager de 100 kg, asezat chiar mai in fata decat normal, eram ca si cum l-as fi avut in spate. La 50-60 km/h cat am putut prinde scurt in parcare aproape nu ai nevoie de frana pe atas. Trage foarte putin stanga, daca pisti fata,  dar fara efort, intuitiv,  se corecteaza din ghidon. Daca calc spatele nu simt nimic fata de solo.  La fel la demaraj, chiar mai putin. Pasagerul desi statea cu bucile direct pe tevi, spunea ca nu a simtit nici o denivelare, semn ca am cam ghicit suspensia. Mai am mult de lucru, dar deocamdata e de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am studiat inca legislatia, dar cica obligatorii sunt doar luminile de pozitie fata/spate pe atas montate cat mai pe dreapta. Semnalele sau stopul pe frana sunt facultative. Pana ajung la instalatia electrica mai am timp de docomentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi cartoane, cartoane si iar cartoane. Am putut estima latimea maxima din varful ghidonului stanga pana peste atas. 1650 mm. O fi mult, o fi putin ? Habar n-am. Nu am gasit dimensiunile Ural-ului cu atas, si pe al lui Barbu nu l-am masurat. Latimea atasului in zona sezutului 650 mm, iar lungimea deschizaturii 820 mm. Sper sa-l pot face din 5 piese cu decupare pe contur, indoire abkant, sudura si nituri.

post-6386-0-67041300-1436541437_thumb.jp

post-6386-0-75712700-1436541449_thumb.jp

post-6386-0-49694200-1436541470_thumb.jp

post-6386-0-68575400-1436541480_thumb.jp

post-6386-0-38150100-1436541494_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spus si mai sus, virajul stanga, identic cu cel dreapta, identic cu oricare dintre ele, solo. Atasul incarcat cu 100 kg seamana cu pasager de 100 kg in spate  Urmeaza sa continui rigidizarea la torsiune a H-ului, ca pe celelalte directii e stanca, dar dupa ce termin cutia, sa vad cat loc ramane intre atas si moto, ca sa dezvolt in stil Ducati, respective grinda cu zabrele.

Pedros, urat gest ! Practic o palma pe obrazul tuturor atasistilor. Drept urmare te pedepsesc cu o bere,... fara alcool,... sa ma tii minte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Te gandesti sa ii montezi si ceva elemente de protectie a pasagerului in caz de vreun accident minor? De ex. o bara de ranforsare laterala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa va ganditi si la soacra. In atasul meu (care este mai jos ) soacra-mea  se urca foarte greu. O intimplare hazlie; in 1972 mi-am cumparat un MZ125, asta a facut-o pe soacra-mea sa fie mai atenta pe strada la motociclete. Intr-o zi vine acasa si-mi spune ca a vazut ea pe strada o motocicleta cu scaun ca un fotoliu, in spate alt fotoliu, ce mai, o motocicleta ca lumea. I-am raspuns scurt, Sa mergi matale cu aia. Cred ca va

imaginati ,vazuse un triciclu pentru persoane cu handicap. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Biata soacra-mea s-a prapadit. As vrea s-o plimb, dar nu se mai poate. Ramane cainele, nevasta si fi-mea (in aceasta ordine) ca posibili pasageri. Pt bipezi va fi prevazuta o scarita pliabila pe sasiu si un maner in rama parbrizului. Mai greu cu patrupedu pt care inca nu am solutii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Biata soacra-mea s-a prapadit. As vrea s-o plimb, dar nu se mai poate. Ramane cainele, nevasta si fi-mea (in aceasta ordine) ca posibili pasageri. Pt bipezi va fi prevazuta o scarita pliabila pe sasiu si un maner in rama parbrizului. Mai greu cu patrupedu pt care inca nu am solutii.

Cred ca "ordinea" asta te va aseza la masa cu cainele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...