bogdan_harea Adaugat pe 16 Mai, 2015 Share Adaugat pe 16 Mai, 2015 Dupa ce m-am captusit cu un labrador, care de 10 luni creste intruna, ca alta treaba nu are, depasind deja 30kg si primind statut de membru al familiei, m-am hotarat sa construiesc un atas pt a face deplasari moto in trei. Foarte amator de plimbari Ralf ma ajuta in atelier, nerabdator sa facem probe pe sosea. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmo S MC Adaugat pe 16 Mai, 2015 Share Adaugat pe 16 Mai, 2015 Spor la treaba si asteptam produsul finit ! Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bluerider53 Adaugat pe 16 Mai, 2015 Share Adaugat pe 16 Mai, 2015 Foarte fain sistemul ! Iti lasa si placerea rularii ca solo... Abia astept sa vad rezultatul. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 16 Mai, 2015 Autor Share Adaugat pe 16 Mai, 2015 Al doilea avantaj al Flexit-ului este ca se monteaza in 10 min si se demonteaza in alte 10 min, motocicleta ramanand stoc, fara nici o modificare cand mergi solo. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.Tw. Adaugat pe 16 Mai, 2015 Share Adaugat pe 16 Mai, 2015 Bogdanele nu incetezi sa ma uimesti ! Sa-ti iei tu mini atas si maxi caine ? ce uameni ????? te pomeni ca mai este si dragut, pupal-asi. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 17 Mai, 2015 Autor Share Adaugat pe 17 Mai, 2015 Cam atat, deocamdata. Aferim 1 Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 22 Mai, 2015 Autor Share Adaugat pe 22 Mai, 2015 Doar strungarie. Usoara. Ca cu timpu stau cam prost si atasu la fel. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pui de urs Adaugat pe 24 Mai, 2015 Share Adaugat pe 24 Mai, 2015 O sa iasa ceva frumos si util. Spor la treaba Bogdane, chiar esti mester priceput ! Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 24 Mai, 2015 Autor Share Adaugat pe 24 Mai, 2015 Sper sa fie gata pt intalnirea de toamna de la Sabla, sa venim in trei. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan @ Popescu Adaugat pe 24 Mai, 2015 Share Adaugat pe 24 Mai, 2015 Frumos. Carenele le faci din tabla sau fibra? Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin56ro2001 Adaugat pe 25 Mai, 2015 Share Adaugat pe 25 Mai, 2015 Da' pa care parte il montezi, Bogdane, ca vaz ca se poa' si colo si colo...?! Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 25 Mai, 2015 Autor Share Adaugat pe 25 Mai, 2015 "Barca" va fi din aluminiu si destul de patratoasa, montata pe dreapta, normal, cum sunt toate atasele care circula prin EU sau unde se circula pe dreapta. Flexitul a fost proiectat si construit prima data in Africa de Sud unde se circula pe dandaratelea si mai sunt multe vandute in Australia. Cele din Europa si State erau pe dreapta. Din pacate din 2005 nu se mai fabrica, dupa ce in total cica s-ar fi facut 200. Pacat. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan @ Popescu Adaugat pe 27 Mai, 2015 Share Adaugat pe 27 Mai, 2015 asa ceva o fi legal ? Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin56ro2001 Adaugat pe 28 Mai, 2015 Share Adaugat pe 28 Mai, 2015 Sure, asa ceva are @Bujie la Jawa... Dan @ Popescu 1 Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 5 Iunie, 2015 Autor Share Adaugat pe 5 Iunie, 2015 Legal in EU remorci pe o roata sunt interzise, indiferent ce vehicul tracteaza. Or fi si exceptii la cele mai vechi inmatriculate ca atare. In State sunt perfect legale si intens folosite. PS. In noul cod rutier cica se pot atasa de motociclete remorci cu un singur ax. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 15 Iunie, 2015 Autor Share Adaugat pe 15 Iunie, 2015 Prinderea frontala a articulatiei atasului. Doua piulite cu guler M12 sudate pe tabla care sustine motorul de cadru, revopsita electrostatic negru. Celelalte prinderi in gauri existente pe motor. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan @ Popescu Adaugat pe 16 Iunie, 2015 Share Adaugat pe 16 Iunie, 2015 Sa intelegem ca e aproape gata? Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 16 Iunie, 2015 Autor Share Adaugat pe 16 Iunie, 2015 A inceput lipeala. Sper sa fie dragoste fara nabadai. Gata ? Da, 10% ! Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan @ Popescu Adaugat pe 17 Iunie, 2015 Share Adaugat pe 17 Iunie, 2015 Din poza reiese ca-l imbraci in termopan Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Adaugat pe 17 Iunie, 2015 Share Adaugat pe 17 Iunie, 2015 Hai ca prinde contur Bogule, da-i inainte. Abia astept sa ma sui in "caruta". Iar pentru cei cu motoare facute la Fabrica de avioane Rotax, am facut o platforma speciala. Se stie "EL". Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 17 Iunie, 2015 Autor Share Adaugat pe 17 Iunie, 2015 Am continuat cu a doua prindere, cea inferioara. Am plecat dintr-un surub M14 care fixeaza parghia suspensiei spate de cadru, am eliminat o saiba groasa de 3 mm si am adaugat piesa din imagine, care va ramane permanent pe motor. De ea printr-un surub M12 se fixeaza suportul atasului. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aferim Adaugat pe 17 Iunie, 2015 Share Adaugat pe 17 Iunie, 2015 am adaugat piesa din imagine, care va ramane permanent pe motor. De ea printr-un surub M12 se fixeaza suportul atasului. Bogdane, imi pare cam subtirica piesa, chiar daca eforturile in ea poate ca nu sunt mari. Atasul meu de IJ are prinderi mult mai butucanoase dar mai ales solide. Brida fotografiata de tine imi pare tare subtirica in comparatie cu aceasta. Dar fireste ca aici Pedros e cel mai bun sfatuitor. Just think about... In alta ordine de idei, imi pare foarte interesant proiectul si urmaresc cu interes evolutia lui. Bafta la mestereala! Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 17 Iunie, 2015 Autor Share Adaugat pe 17 Iunie, 2015 In sectiune este mai mare decat surubul de care se agata. Mai groasa, ar fi fost degeaba, ca la solicitari extreme ar fi cedat surubul. Oricum mai groasa sau lata nu incapea. Pe ansamblu si eu sunt ingrijorat de prinderile de motocicleta, deocamdata numai trei. O caut inca pe a patra !!! Prietenii care vad lucrarea spun ca exagerez si ca fac tanc. Aferim 1 Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Adaugat pe 18 Iunie, 2015 Share Adaugat pe 18 Iunie, 2015 Ai idee cum e cu omologarea? Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Adaugat pe 19 Iunie, 2015 Autor Share Adaugat pe 19 Iunie, 2015 Astazi, zi plina, a sasea. Beneficiaru pare multumit. Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts