Sari la continut


Pentru orice echipament vechi primeşti discount suplimentar la achiziţia unui echipament nou la United Motors!
Triumph Extra, accesorii bonus pentru modelele Bonneville, Bonneville T100, Bonneville T100 SE şi Tiger Sport. Avantaj client până la 1.000 Euro!

Foto
- - - - -

reglat carburator-surubul de aer


  • Te rugam sa te autentifici pentru a putea raspunde
10 raspunsuri in acest topic

#1 andreislbz

andreislbz

    andreislbz

  • --Membri
  • 107 postari
    • :
  • Gen:Masculin
  • Oras:Brasov
Inregistrat: 03 Aug 2007

Adaugat 20 August 2007 - 10:57 PM


Cum se regleaza surubul ala de aer? Ca unii au zis sa-l infiletez de tot si sa desfac apoi 3 ture si jumatate, altii au zis sa-l desfac si dupa sa infiletez 2 ture si jumatate. Motorul e de 50 in 2 timpi piaggio. Diferente mari nu se simt la relanti cand il reglez asa ca nu stiu cum sa-l las. Are numai surubul pentru aer si surub de relanti, altceva nimic.


#2 `oRang3L

`oRang3L
  • Membri
  • 6 postari
    • :
  • Oras:Tulcea
  • Motocicleta:Honda
  • Modelul:HONDA MONTESA DERAPAGE
  • Numar moto:1
Inregistrat: 29 Aug 2007

Adaugat 29 August 2007 - 06:31 PM


Deci frate! ii ridici un pik ralanti`ul! sa zicem la un 3500 de ture.. daca n`ai turometru la ureche! dupoa care incepi sa umbli la surubul de aer si ai sa vezi sau ai sa auzi in ce pozitzie a lui se tureaza mai mult sau scade din turatzie! in pozitzia care se tureaza mai mult de alea 3500 de ture in rasucesti un pik inapoi , un 45 grade dupa care te duci si`i dai goneta!


#3 andreislbz

andreislbz

    andreislbz

  • --Membri
  • 107 postari
    • :
  • Gen:Masculin
  • Oras:Brasov
Inregistrat: 03 Aug 2007

Adaugat 30 August 2007 - 01:49 AM


Deci frate! ii ridici un pik ralanti`ul! sa zicem la un 3500 de ture.. daca n`ai turometru la ureche! dupoa care incepi sa umbli la surubul de aer si ai sa vezi sau ai sa auzi in ce pozitzie a lui se tureaza mai mult sau scade din turatzie! in pozitzia care se tureaza mai mult de alea 3500 de ture in rasucesti un pik inapoi , un 45 grade dupa care te duci si`i dai goneta!


lol, am facut si merge bine, sta si mai bine cand e rece, nu se opreste


#4 c477u7u

c477u7u

    Catalin

  • Membri
  • 191 postari
    • :
  • Gen:Masculin
  • Oras:Valcea
  • Numar moto: B 76 WBU
Inregistrat: 27 May 2007

Adaugat 26 September 2007 - 11:36 AM


app de carburatoru cum fac si eu la un dr 650 ca nu am reglaj exterior pt aer :| si baga prea mult si nu mere turata :((


#5 sincronizare

sincronizare
  • Membri
  • 41 postari
    • :
Inregistrat: 24 Mar 2009

Adaugat 27 April 2009 - 07:24 AM


app de carburatoru cum fac si eu la un dr 650 ca nu am reglaj exterior pt aer :| si baga prea mult si nu mere turata :((


reglajul se face in functie de carburatoare, nu la toate carburatoarele se da un nr fix de ture inapoi,

Sincronizez carburatoare, curatare injectoare ,reglare consum CU BUJIE TRANSPARENTA, spalare carburatoare, nichelare
Reparatii scutere; motociclete , segmentare etc, preturi avantajoase
sudura argon manete frana, ambreiaj, scarite etc
vopsire scutere, motociclete , lipire carene, vopsire electrostatica

tapiterie shei

SI LA DOMICILIU-bucuresti-giurgiu

tel 0766801145 ionut


#6 andreislbz

andreislbz

    andreislbz

  • --Membri
  • 107 postari
    • :
  • Gen:Masculin
  • Oras:Brasov
Inregistrat: 03 Aug 2007

Adaugat 27 April 2009 - 09:06 AM


app de carburatoru cum fac si eu la un dr 650 ca nu am reglaj exterior pt aer :| si baga prea mult si nu mere turata :((


trebuie sa aiba surub de aer, da carena jos sa ai acces la carburator mai bine. cand il gasesti regleaza-l pana se tureaza bine dupa care fa testul la bujie, scoate-o, curat-o si mergi cativa km cu ea, scoate-o iar si vezi ce culoare are. daca e neagra mai trebuie desfacut surubul de aer, ai prea multa benzina in amestec, daca e alba mai trebuie putin strans. curata bine bujia de fiecare data si fa reglajul pana iese maronie.


#7 piaggio energy

piaggio energy
  • Membri
  • 1 postari
    • :
  • Oras:carcaliu, Tulcea
  • Motocicleta:Piaggio
  • Modelul:piaggio nrg mc3
  • Numar moto:TL 69 CAR
Inregistrat: 22 Jul 2010

Adaugat 24 July 2010 - 12:45 PM


salutare baieti.am si eu un piaggio nrg mc 3.....si m'a pus necuratu sa umblu la reglajele din carburator.am reusit odata sa il fac(cat de cat)....imi scotea bujia maronia(cum am citit mai sus)....dar cand ii dadeam "gaz" da in nas....si apoi pleaca pana la 40 km/h (normal mergea 90-100,chiar mai mult)....si se ineaca:blink:
mai sus de 50 nu urca:(
:unsure:



ce trebuie sa fac?unde sa umblu?la amestecul de aer cu benzina sau la surubul de aer:confused:


#8 ovidiubartus

ovidiubartus
  • Membri
  • 1 postari
    • Time Online: 12m 27s
  • Gen:Masculin
  • Oras:Sibiu
  • Motocicleta:Piaggio
  • Modelul:Zip
Inregistrat: 18 Jul 2012

Adaugat 18 July 2012 - 01:54 PM


Salut baieti , am si eu un scuter piaggio zip in 2 T, si nu stiu cum sa ii reglez corect carburatorul,
deci ii dau turatia mai mare la relantiu ( din surubul de amestec ulei cu benzina), si dupaceea desfac incet incet surubul de aer nu si in acelasi timp trebuie sa il turez din acceleratie la maxim si sa reglez ?sau nu am treaba cu acceleratia ?


#9 ghetz_pix

ghetz_pix
  • Membri
  • 6 postari
    • Time Online: 9o 30m 24s
  • Gen:Masculin
  • Oras:Brasov
  • Motocicleta:Zero
  • Modelul:In cautare
Inregistrat: 05 Jan 2014

Adaugat 25 March 2014 - 11:43 AM


Salutare.... am o yamaha wr 450 2005 ca da rateuri in decelerare.. i—am pus benzina mai buna si parca merge motorul mai rotund da tot da rateurile.. de multe ori imi taie si alimentarea in true mai mari si apoi da rateurile. Va rog sa ma ajutati


#10 kosty%

kosty%
  • Membri
  • 139 postari
    • Time Online: 2z 6o 12m 48s
  • Gen:Masculin
  • Oras:Tg Jiu
  • Motocicleta:Suzuki
  • Modelul:GSX-R 750 SRAD
  • Numar moto:GJ 94 GSX
Inregistrat: 03 Feb 2014

Adaugat 26 March 2014 - 08:27 AM


Bujia sau bujiile leai verificat ?





0 utilizatori citesc acest topic

0 membri, 0 oaspeti, 0 utilizatori anonimi