Mergi la conţinut

Despre Kawasaki El 250


Recommended Posts

Recent am fost nevoit sa schimb lantul de transmisie si pinioanele de lant la Eliminatorul din dotare (motorul de Kawa Ninja 250 cu 40 de cai) si mi s-a parut o buna ocazie sa modific rapoartele pentru ca mi se parea ca e cam turat la 120 km/h.

Am gasit dupa multe cautari o firma americana care furnizeaza pinioane si le-am adresat intrebarea care ar fi pinionul maxim care ar incape la motor (front sprocket). Le-am spus ca intentionez sa comand la ei un pinion cu 17 dinti in locul originalului de 14. Raspunsul lor,eronat din pacate a fost ca 16 dinti e maximul care incape. Am cumparat de pe piata RO un pinion de 16 dar m-am trezit ca nu pot monta capacul pentru ca pinionul e prea mare dar nu am renuntat la pinion,am preferat sa decupez peretele capacului (peretele dinspre pompa de apa,nu se vede). By the way,daca va apucati de inlocuit lantul sau pinionul inarmati-va cu rabdare,trebuie demontata toata evacuarea iar pt asta dati jos suportii de pe chiulasa,cei de sub rezervor deci si rezervorul.pintenul si rama de plastic de pe radiator. La pinionul din spate am montat unul cu 38 de dinti in locul originalului de 44 obtinand un factor cumulat de 1,3 si am iesit la proba. Plecarile de pe loc nu mi s-au parut mai dificile in schimb in oras nu mai schimb treptele asa de des,folosesc rar 5 si niciodata 6,inainte schimbam rapid pana la a 6-a 70 de km/h. In afara orasului se misca mult mai bine decat inainte,banuiesc ca e si mai economic,la o viteza de plimbarica linistita de 100 km/h motorul se invarte cu 6500 rpm ceea ce inseamna "linistit" pentru un motor cu numai 41 mm cursa la piston si p max la 12 000 sau 12 500 rpm,in functie de varianta. Daca doriti sa faceti modificari eu nu va recomand sa decupati capacul,puneti un pinion de 14 dinti la motor si modificati numai pe cel din spate cu un coeficient de aprox. 0,8 .

Astept completari sau pareri de la posesori de EL250 si nu numai.

P.S. In poza e sotia,eu nu "dau" bine in poze :))

post-28002-1256829040781_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Iata ca s-a intamplat si la mine,contactul de stop frana spate a inceput sa ramana blocat. Consider ca solutia pe care au adoptat-o inginerii astia cu ochii oblici... sa zicem ca nu am intalni-o la BMW. Asa ca am luat un microintrerupator gen Albalux ,mare,nu miniatura cum e cel de frana fata si l-am fixat de suportul scarii spate intr-un singur surub,ca nu e nevoie de mai mult plus ca asa imi permite sa fac lejer reglajul. Era sa iau plasa cu surubul ala inselator,are capul de 10 mm ceea ce te face sa crezi ca ar fi M6 si cand colo el e M8 dar m-am prins la timp si am dat gaura cum trebuie. Am agatat vechiul arc de lamela intrerupatorului iar dupa ce am facut fotografiile am vopsit prinderea aceea cu spray negru si am manjit bine contactul cu vaselina. Sper sa le prinda bine ideea celor care intampina problema asta.

post-28002-12664189530965_thumb.jpg post-28002-12664189639361_thumb.jpg

Si da,aia e priza de bricheta iar firul ajunge pana la ghidon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca ai lansat topicul, suntem cativa eliminatoristi carora ne este de folos incercarea ta. Ai un vot pozitiv de la mine pentru topic.

Am o rugaminte si totodata o intrebare: mi-am luat angajamentul sa-i gasesc unei bune prietene ceva piese necesare refacerii unui eliminator de 250 accidentat. In concret, motorul a fost botit frontal si drept urmare, fata trebuie inlocuita. I-am gasit si cumparat telescoape si radiator, dar mai am nevoie de juguri, rezervor, suport de radiator si far. Ma puteti ajuta cu ceva locatii din care as putea face rost de pieselea astea? Second hand, ca bani de noi nu prea sunt...

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o rugaminte si totodata o intrebare: mi-am luat angajamentul sa-i gasesc unei bune prietene ceva piese necesare refacerii unui eliminator de 250 accidentat. In concret, motorul a fost botit frontal si drept urmare, fata trebuie inlocuita. I-am gasit si cumparat telescoape si radiator, dar mai am nevoie de juguri, rezervor, suport de radiator si far. Ma puteti ajuta cu ceva locatii din care as putea face rost de pieselea astea? Second hand, ca bani de noi nu prea sunt...

Va multumesc!

Ia legatura cu rock46hunt pe mes sau tel. 0725927863 are aproape orice piesa de el 250b din dezmembrarea unui el. locatie Tulcea

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...
  • 6 months later...

Buna ziua 

Am o problema cu Eliminatorul de 250 model 95

aseara a pornit la cheie dupa care sa oprit si de atunci nu mai are nici o reactie daca pun chei in contact  nu merge nici pe pozitie nici pe bord nu lumineaza nimic , am masurat cu multimetru tensiunea din acumlator  si indica 12,7 v indiferent ca este pus contactul sau nu si din asta am dedus ca nu e in scurt  deci sau a fost in scurt si a puscat siguranta .....

daca e siguranta pe unde sa o caut ?

prin deductie logica ori e o siguranta dusa ori e dus contactul

corectatima daca mansel  cumva ce cauze ar mai putea fi ?

 

Va multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

borna nu pare sa fie oxidata ....am miscato aseara si nu a dat nici un semn .....

dar daca e o siguranta insemna ca a puscat ceva undeva este un scurt .....

nici macar nu stiu unde trebe sa caut sigurantele ....am gasit o schema pe net si acolo apare o siguranta de 30A pe firu cald de la cumlator 

 

iar in junction box care nu stiu ce vrea sa fie ca sunt bota la engleza apar niste diode si alte sigurante 

1 head light fuze 10 A asta ar fi lumina din fata sau ceva de genu 

2 tail 10A fuze  (asta nu stiu ce e )

3 cooling fan fuze tode 10 A (asta e de la ventilator )

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi ma stresez degaba , am o groaza de probleme cu kawa de 250 

domnu penetru kawa matale cat a mers maxim ? 

a mea nu depaseste 120 nici daca smulg cablu din carb .....cred ca e ceva in neregula  am gasit din 92 de vanzare cu 850 de lei are motorul prajit a pornito fara ulei 

a crapat pistonul

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers 140 kmph abia după modificarea transmisiei, motorul e de Ninja deci trebuie să poată.

Evident aerodinamica e mai proastă şi trebuie să te culci pe rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat problema era de de vina mufa de conecsiune dintre contact si cablaj 

oxidat rau de tot si in interior aveam o clema rupta asa ca am taiato si am schimbat cu cleme contactoare din magazin din acelea folosite de electricieni ...

acum merge ....mai da niste rateuri care cred ca vin de la carburator ....ca bujiile sunt schimbate de 3 luni maxim 

 

Asa si acum urmatoarea problema  1:  am schimbat placutele de frana  acu 2 sau 3 luni  am observat ca o parte este uzata 80% iar cealalta este la vreo 20% ma gandesc ca e problema din etrierul de frana ...cum se poate remedia aceasta situatie fara schimbarea etrierului ? (eventual )

 

                                                           2: daca to sunt la capitolul frana  vreau sa schimb si lichidul  cu placutele 

 

am cautat pe forum tutoriale dar nu am gasit , daca are cineva un link sau ideie unde sa caut ....multumesc anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...