Mergi la conţinut

Romania Motociclistica In Imagini Si Povestiri Din Secolul 20


Onrace

Recommended Posts

Motociclisti si motociclete. Secvente din istoria Moto a Romaniei .

 

 

 

 

Foto pe strazile Bucurestiului, noiembrie 1939, motocicleta BMW.

 

Un alt exemplar al emblemei A.R.M.A ( Asociatia Romana A Motociclistilor Alergatori,infiintata in 1934) existent in colectia unui campion renumit din Bulgaria. Pe forumul Bulgar unde este totodata postata fotografia emblemei A.R.M.A. este pusa si intrebarea daca cineva stie ce reprezinta aceasta ( emblema) aflata in colectia campionului bulgar care a participat la concursuri moto internationale, in anii '20 ( Cupa Balkan) si anii '30 "Balcaniada" la aceste concursuri i-a avut ca adversari si pe motociclistii romani.

In anul 1927 Cupa Balkan a fost castigata de motociclistul Moraru din Romania.

Topicul de pe forumul din Bulgaria in care apare si emblema ARMA . Poate facem un cont acolo sa le raspundem prietenilor din Bulgaria la intrabare :)

http://forum.moto-zo...p?topic=44338.0

Daca tot suntem la acest topic tot aici se face referire si la intalnirea tripartita Austria, Romania, Bulgaria din 1932. ( 1232г. Първенство между България, Австрия и Румъния - първо място) Nu este totusi mentionat numele celor doi motociclisti romani care au participat la competitia din 1932. Acestia sunt Cibianu si Boncelescu

 

 

Motociclisti militari romani.

Pe motocicleta in foto,un motociclist militar roman in anul 1943. Motocicletele aliniate in fundal sunt marca Zundapp.

post-31848-0-28483300-1299597621_thumb.j

post-31848-0-35196700-1299598677_thumb.j

post-31848-0-56517700-1299599687_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O idee excelenta acest topic !

Multumesc ! Romania-Moto de altadata cu toti motociclistii,fie motociclisti-militieni,fie motociclisti romani militari hitleristi, fie competitii , fie motociclistul cu Mobra 50cmc, motociclistul cu IJ, MZ , fie cu BMW , sunt imaginile si povestirile care fac parte din istoria noastra moto.

Motociclisti la pompa de benzina in 1939 si in 1988 :

In 1939 Societatea de distributie a carburantilor avea denumirea OSIN. ( Pe partea frontala a pompei de benzina se observa litera O si putin din S)

Factura de combustibil din acelasi an 1939 emisa de OSIN.

post-31848-0-54180800-1299620167_thumb.j

post-31848-0-42741900-1299620179_thumb.j

post-31848-0-83124900-1299620227_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

*Fratii motociclisti romani din Chisinau . :thumbup:

Includem in Romania-moto si pe fratii motociclisti din Moldova si venim mai jos chiar de anii '20 ca sa vedem doi motociclisti soldati moldoveni ,fotografiati in Chisinau si totodata locuitori ai Chisinaului.

Cei doi moldoveni au facut fotografia inainte de plecarea pe front in primul razboi mondial.

( In perioada aceea Basarabia nu facea parte din Romania)

Este mentionat si anul : 1914

Nu este mentionata marca motocicletei.

*Romanii aveau si permise internationale de conducere :smile:

Permis de conducere din 1937 de data aceasta pentru " Circulatia automobila internationala " :) (se stie ca termenul de Automobil in perioada aceea,includea si (Motocicletele) , vizat de Automobil Club Regal Roman.

*Foto din 1983 , pe drumurile din Romania un Simson cu atas, din Germania ( turisti germani sot si sotie)

* Jawa cu remorca :thumbsup: si numar de Czechoslovakia, pe litoralul romanesc , in 1970

post-31848-0-56785100-1299687829_thumb.j

post-31848-0-31156000-1299689405_thumb.j

post-31848-0-79036700-1299750441_thumb.j

post-31848-0-11723800-1299769616_thumb.j

post-31848-0-91183100-1299769627_thumb.j

post-31848-0-92275500-1299769648_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topicul de pe forumul din Bulgaria in care apare si emblema ARMA . Poate facem un cont acolo sa le raspundem prietenilor din Bulgaria la intrabare :)

http://forum.moto-zo...p?topic=44338.0

Insigna nu este de vanzare, a intrebat un prieten. Apartine cica familie Sokolov sau ceva de genul asta si face parte din patrimoniul familial.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

*Fratii motociclisti romani din Chisinau . :thumbup:

Includem in Romania-moto si pe fratii motociclisti din Moldova si venim mai jos chiar de anii '20 ca sa vedem doi motociclisti soldati moldoveni ,fotografiati in Chisinau si totodata locuitori ai Chisinaului.

Cei doi moldoveni au facut fotografia inainte de plecarea pe front in primul razboi mondial.

( In perioada aceea Basarabia nu facea parte din Romania)

Este mentionat si anul : 1914

Nu este mentionata marca motocicletei.

*Romanii aveau si permise internationale de conducere :smile:

Permis de conducere din 1937 de data aceasta pentru " Circulatia automobila internationala " :) (se stie ca termenul de Automobil in perioada aceea,includea si (Motocicletele) , vizat de Automobil Club Regal Roman.

*Foto din 1983 , pe drumurile din Romania un Simson cu atas, din Germania ( turisti germani sot si sotie)

* Jawa cu remorca :thumbsup: si numar de Czechoslovakia, pe litoralul romanesc , in 1970

super super pozele :smile:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... Apartine cica familie Sokolov sau ceva de genul asta si face parte din patrimoniul familial.

Da, Sokolov Dimiter

*Foto din 1985 , Can -Am Spyder -ul acelor vremuri :smile: , "masina" 46-BV-876 cu statut de motocicleta. Conform certificatului de inmatriculare ,se conducea cu A-ul

*CZ si MZ-ul TS in 1988

post-31848-0-59276700-1299914343_thumb.j

post-31848-0-70522300-1299924398_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:scooter::thumbup: super poze...de unde le ai.. totusi???

O parte le-am primit,peste unele am dat,o parte le-am facut ,o parte le-au facut prietenii tot motociclisti (cele mai apropiate de perioada 1990)

Fotografiile cu BMW-ul ( cu doamna pasager si apoi la benzinarie) au fost realizate in Bucuresti in noiembrie 1939 de cunoscutul profesionist Willy Pragher,nascut la Berlin dar avand radacinile legate nu numai de cultura germana ci si de cea din Romania ,tatal sau fiind din Bucuresti.

* Din nou foto cu Jawa si remorca din Cehoslovacia dar la o rezolutie mai mare. La malul marii in Romania 1970.

* BMW-ul fotografiat in 1939 pe strazile Bucurestiului de Willy Pragher

* Fotografia cu CZ-ul de cross pe care am facut-o in martie 1987 langa Opera Romana din Bucuresti ( O mica padure in vecinatatea Operei) Pe aceasta am mai postat-o si pe celalalt forum cu ceva timp in urma.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Video:

*Cupa Orasului Bucuresti la Motocross - A sasea editie 21.07.1967 :thumbup:

*Etapa din campionatul national de Motocross 22.06.1969

*Etapa a cincea si ultima din anul respectiv - campionatul national la Motocross 23/12/1969

*Bucuresti,Pantelimon ,Circuitul "Metalul" , Campionat International de Dirt Track "Bucuresti-Sofia-Belgrad" 03.071969

Castigator al campionatului international din 1969 alergatorul Ioan Cucu :smile: Pe forumul vecin cineva intreba cu aproape doi ani in urma:

" salut eu sint Neluţu de la metalu am alergat la dirt-track in ani 1965 pină in 1972 am 63 de ani acum traiesc in Canada si nu am mai auzit nimic de colegi mei

oare Cucu, Datcu,Voiculescu,Bobîlneanu,Alexandrescu, Sora mai traiesc ?

pe timpu meu alergam pe dinamo metalu si sibiu "

Este vorba de userul @cartof2 stabilit de mult in Canada.

Au concurat impreuna.

Alergatorul Cucu traieste, am vorbit ultima data cu el anul trecut.

* Armata Romana pe motociclete cu atas in 1922 (in ultimile 20...30 de secunde ale filmarii) http://www.britishpa...rd.php?id=80130

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________

* Anii '80 pe un bulevard din Bucuresti CZ 250 "echipat" cu un model de carena intalnit la vanzare in lumea moto de atunci , intrat pe "piata" datorita intreprinzatorilor care lucrau cu fibra de sticla.

* Un "marş moto" de altadata si recent aceeasi casa,acelasi loc,dar n-a mai fost surprins nici macar un scuter.

post-31848-0-99073600-1300124852_thumb.j

post-31848-0-90789900-1300125222_thumb.j

post-31848-0-44297500-1300125775_thumb.j

post-31848-0-21390500-1300444076_thumb.j

post-31848-0-54103200-1300446097_thumb.j

post-31848-0-86577900-1300470165_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Lipsa totala a motocicletelor (din magazine) in Romania anilor '80 , a facut sa apara preturile aberante la motocicletele second-hand ,care puteau sa aibe chiar si 15 ani vechime.

CZ-ul 250 fabricatie 1974, cumparat second-hand in 1987 a costat 30.000 lei.Aproximativ doua CZ-uri si ceva (second-hand) echivalau pretul oficial al unei Dacia 1300.

La Cehi acelasi model de CZ250 costa in magazin 9200 coroane si o Dacia 1300 , 66.000 coroane, aproximativ 7 CZ-uri la zero km.

In anii '80 Romania avea cel mai vechi si mai prapadit parc-moto din europa de est. ( Nu cunosc totusi ce motoare aveau albanezii :smile: )

post-31848-0-94942000-1301508709_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@raduprint01,multumesc,cu placere :smile:

Motocross of nations , un fel de Olimpiada Motocross-ului,inaugurata in 1947 si printre altele organizata de cele mai multe ori in SUA dupa anii '80 , totodata dominata de competitorii din SUA.

In 1968 nu numai ca a participat si Romania dar gazdele Motocross of Nations au fost fratii din Moldova , Chisinau :thumbup:

In 1968,echipa gazdelor (URSS) a castigat Motocross of nations.

Start in Motocross of nations 1968 , Chisinau .

Motocrosisti si motociclete -Motocross of nations , 1968 Chisinau

post-31848-0-68523300-1301589957_thumb.j

post-31848-0-63348700-1301590300_thumb.j

post-31848-0-14769100-1301591284_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate pozele dar si filmuletul sunt exceptionale, imi plac mult!

Se vede ca Aran este cu-adevarat pasionat de moto, fotografiile postate dovedesc o documentare a subiectului si o pasiune in fata carora imi scot palaria! Amuzante si cele cu militieni - in spatele carora, daca te uiti atent, observi cate o mobra...

Felicitari, Aran! Un topic excelent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gogO ,@viesparul :beer: cu placere, Multumesc fratilor!:smile:

Motociclete pe stadion in Bucuresti:

*Defilarea sportivilor pe motociclete in prezenta conducatorului statului Roman. (3 fotografii)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Oameni pe care azi nu mai putem sa-i auzim, dar de la care ne-au ramas la distanta de zeci de ani, privirile acestea interesante,oameni cu cine mai stie ce istorii fascinante in spatele lor,oameni surprinsi intr-o imagine din Lugoj la inceputul anilor '30 (1931) , intr-un garaj.

In acest garaj sunt surprinse 5 masini si aceasta motocicleta Ariel (fabricatie 1928) cu numarul 105 Lgs.

Grafica acelor vremuri pentru literele de la placutele de inmatriculare in cazul Lgs. cu L-ul prelungit.

*O alta placuta de inmatriculare cu numarul 280 Lgs. pe masina de langa motocicleta.

*Foto permis de conducere al unui motociclist din anii '20 .La paginile 19, 20 , 21 si 22 erau scrise indicativele judetelor din perioada aceea si se poate observa Lgs. pentru Caras-Severin. Mai apar acolo si prescurtarile de la Chisinau, Ismail, Caliacra, Zastavna, etc.:smile:

Lgs. era prescurtarea pentru Lugoj , judetul Caras -Severin .

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Bucuresti 1941 la o rezolutie mai mare ,una din fotografiile color ale lui Hugo Jaeger in care apar si motociclistii.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

* Mobra50 cu "aparatori serioase de vant " pe drum la inceputul anilor 70.

* Mobra50 "Hoinar" in anii '80

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Coloana de motociclete Harley Davidson,Botosani,august 1944

*Bucuresti 10 mai 1943 ( sarbatoarea regatului Romaniei ) Parada militara in zona in care se afla statuia Aviatorilor , foto armata romana pe motociclete solo si pe motociclete cu atas.

* Foto steagul unei tari care avea sa domine in curand constructia de motociclete :thumbup: la nivel mondial :smile: arborat in Bucuresti in timpul Paradei Militare de la 10 mai 1943

* "Sarbatoarea Sportului" ,Ploiesti ,aprilie 1942 , Stadionul Ilie Oana , Spectacol cu o motocicleta radiocomandata :thumbup: ( 3 fotografii )

*Botosani 1944, Motociclete solo , BMW si BSA

* Trei militari romani pe o motocicleta cu atas.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

post-31848-0-66875800-1301668316_thumb.j

post-31848-0-41460600-1301668345_thumb.j

post-31848-0-54497300-1301668391_thumb.j

post-31848-0-22198700-1301681632_thumb.j

post-31848-0-79357800-1301681645_thumb.j

post-31848-0-92650200-1301681709_thumb.j

post-31848-0-32556600-1301683125_thumb.j

post-31848-0-23487000-1301693785_thumb.j

post-31848-0-44481800-1301694453_thumb.j

post-31848-0-96448300-1301694461_thumb.j

post-31848-0-07768100-1301759354_thumb.j

post-31848-0-74259700-1301759657_thumb.j

post-31848-0-24293800-1301760116_thumb.j

post-31848-0-79042100-1301761246_thumb.j

post-31848-0-10844400-1301761252_thumb.j

post-31848-0-54503500-1301761258_thumb.j

post-31848-0-55978500-1301762095_thumb.j

post-31848-0-01442900-1301817915_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aran, te aştept la standul retromotor.

SUCCES RETROMOTOR!

Sa fie o prima editie puternica si de succes!:thumbsup:

Multumim pentru informare, voi veni si eu.

*Jawa 350 TS anii '80 , Eforie Nord

Jawa 350TS cumparata in decembrie 1988 din URSS , la ei in magazin a costat 1100 ruble ( aproximativ salariul pe 6 luni)i,taxa vamala la noi 20000 lei (salariul pe aproximativ 10 luni ).

*Pe motociclete sau in trafic, politisti de la circulatie in anii '30 , militieni de la circulatie sau garda moto anii '50 si anii '70

*Motoreta Mobra dar nu in anii '70 ci in ....... 1968 :thumbsup: (Sea rosie,motorul nu avea racirea cu turbina)

* Florian Pittis pe moto. Se stie ca purtarea castii nu era obligatorie in perioada aceea.

* Florian Pittis Bucuresti

post-31848-0-75080900-1301860146_thumb.j

post-31848-0-17269100-1301860155_thumb.j

post-31848-0-32729800-1301860168_thumb.j

post-31848-0-57462600-1301860192_thumb.j

post-31848-0-52536400-1301860227_thumb.j

post-31848-0-17997200-1301860237_thumb.j

post-31848-0-66853400-1301860251_thumb.j

post-31848-0-48358600-1301934358_thumb.j

post-31848-0-71052100-1301934381_thumb.j

post-31848-0-28629300-1301934394_thumb.j

post-31848-0-70073800-1301934405_thumb.j

post-31848-0-74799600-1301934414_thumb.j

post-31848-0-96578700-1301934422_thumb.j

post-31848-0-86651000-1302011971_thumb.j

post-31848-0-90484600-1302094010_thumb.j

post-31848-0-00992700-1302096003_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cele cu pittis sunt cadre dintr-un film? nu stiam ca a fost motorist.... a fost?

Este aceeasi Mobra. Pittis mergea pe Mobra in 1968 ( *foto pe Mobra rosie) Cadre din filmul Frumoasele Vacante.

Doar aici,fara vreo legatura cu Moto,In contextul in care a aparut si Florian Pittis ,daca-mi permite-ti sa fiu putin off-topic adaug una din multele piese.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Chisinau :smile:

Campionatul Mondial de Motocross - MX3 ( 500 cmc) - Chisinau :thumbup: 1969

( etapa a sasea, a fost castigata de englezul John Banks pe BSA , pe locul doi suedezul Bengt Aberg pe Husqvarna - in final castiga Campionatul Mondial)

*August 1969 ( 3 foto) , Chisinau , Campionatul Mondial de Motocross ( 500 cmc)

Video, Campionatul Mondial de Motocross , Chisinau 1969

post-31848-0-81863500-1302096659_thumb.j

post-31848-0-73249400-1302204618_thumb.j

post-31848-0-14649500-1302204631_thumb.j

post-31848-0-13849900-1302204640_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii ce mi se pare f tare? ia te uita ce de lume, cati spectatori...

Chiar azi vorbeam cu cineva din Chisinau si ii aratam poza in care apare circuitul si se vad si spectatorii. A recunoscut exact unde este locul si spunea ca poate va face o fotografie .Spunea ca zona s-a schimbat, dar au ramas puncte comune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sus cu topicul! este printre cele mai bune de pe acest forum.

nu am apucat sa zic nimic pana acum de pozele de pe pagina anterioara, cele cu motociclistii-soldati. (marele meu vis este un zundapp "saharian" - dar parca unele din cele din seria aceea de poze mai sunt si alte marci, ce marci sunt?). din pacate nu stiu pe unde sunt cutiile cu poze vechi, topicul tau insa ma incurajeaza sa le caut si sa scanez, daca le gasesc, cateva poze din anii `80, cu mobra mea...

Aran, daca mai stii lucruri despre A.R.M.A , povesteste-ne si noua sau da-ne un link...

daca si altii au poze dint trecut, fie si chiar mai dincoace -prima parte a anilor `90 sa zicem, cred ca nu te-ai supara sa le posteze aici, Aran, nu-i asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

marele meu vis este un zundapp "saharian" -

Aici este o iesire la dat zapada :smile: in socialism, cu un KS 750 War Elephant.

http://www.pro-bike....309#entry414309

"din pacate nu stiu pe unde sunt cutiile cu poze vechi, topicul tau insa ma incurajeaza sa le caut si sa scanez, daca le gasesc, cateva poze din anii `80, cu mobra mea..."

Excelent,poate reusesti sa gasesti pozele din perioada aceea.

"Aran, daca mai stii lucruri despre A.R.M.A , povesteste-ne si noua sau da-ne un link..."

Automobilia spune:

"Asociatia Romana a Motociclistilor Amatori. Infiintata ca o alternativa la Moto Clubul Roman, dupa aparitia unor divergente in interiorul M.C.R., A.R.M.A. are o mare contributie la dezvoltarea motociclismului romanesc, concurenta in domeniul organizarii de competitii crescand atat numarul acestora cat si calitatea."

Otto Pfennings (fondator ARMA) :

* Foto 1939 Brasov - Castiga Marele premiu al orasului Brasov - (se observa si cladirea din fundal " Aro Palace" care a fost inaugurata exact in acelasi an 1939 - Fara legatura cu Moto, bunicul arhitectului cladirii este chiar Ion Creanga :smile: )

* Bucuresti 1940, Otto Pfennings ,sotia si Zundapp-ul de competitii ( aceasta a mai fost postata dar la o rezolutie mai mica)

"daca si altii au poze din trecut, fie si chiar mai dincoace -prima parte a anilor `90 sa zicem, cred ca nu te-ai supara sa le posteze aici, Aran, nu-i asa?"

Excelent! :thumbup: Nu numai fotografii de pana in '90 ci si povestiri si foto si de la inceputul anilor '90

Dupa revolutie ,prima iesire cu motorul in Bulgaria a fost la inceputul lui martie 1990. Eu cu un alt prieten motociclist ( proprietarul MZ-ului TS care apare pe motor intr-o fotografie anterioara) pe Jawa 350 am plecat impreuna. Pentru ca aflasem de criza anvelopelor de Trabant :smile: din Bulgaria, am plecat cu doua anvelope de Trabant :laugh:,una pe umarul stang,una pe umarul din drept ,tinute de cel din spate. Vamesul bulgar radea cand ne-a vazut si intreba ce facem cu ele, iar noi spuneam ca sunt rezerva pentru motocicleta,,in gluma a intrebat si el in gluma am raspuns si noi. Intrand in Ruse cu anvelopele pe umeri,ne-am facut reclama rapid, deja la prima intersectie eram intrebati de pret de un Trabantist. Le-am vandut rapid, apoi s-a rupt cablul ambreiajului :laugh:. Am mers la prima casa, am sunat si am cerut un cleste,:laugh: o chestie sa fac o improvizatie pentru a rezolva cablul . A iesit bulgarul in fata casei, a venit cu patent,cleste si in cateva minute s-au adunat inca 4 sau 5 bulgari :laugh: vecini care au venit fie cu o idee fie cu alte cabluri auto-moto pe care le aveau in casa,unul a venit si cu un letcon mare.Era perioada imediata de dupa revolutie, eram priviti cu o anume simpatie si prietenie cu atat mai mult fiind pe motocicleta. Tipul din Bulgaria care a iesit cu acel patent sa ne ajute azi este director al Operei din Ruse,a ramas mai departe prieten cu noi, a venit in Bucuresti cu sotia, noi am fost dupa aceea la ei,am pastrat legatura. De patania din prima iesire in Bulgaria chiar ne aminteam in urma cu vreo doua saptamani fiind la o masa cu @cristache si cu cel care am fost atunci pe moto in Ruse.

(Am fost pe motocicleta si in anii '80.. Polonia, Cehoslovacia, Ungaria ,URSS.. Am avut probleme cu ochelarii moto In Cehoslovacia, cineva,un necunoscut,localnic,, m-a ajutat "imprumutandu-mi" definitiv o pereche buna de ochelari, nu a vrut bani,era incantat ca m-a ajutat. ,ma prinsese lapovita in zona montana,aveam casca open -face)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Motoretele de la " 6 Martie" Zarnesti si "textele" de atunci :smile:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Retromotor 2011 - "Coltul" de istorie moto,pastrata vie. Succes Retromotor!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Video:

Prezenta Romaniei, departe de casa,in competitiile de motocross.

*Periferia orasului Tallinn, Estonia, iulie 1960

Alergatorii din Romania in competitie cu cei din Polonia,Franta,Elvetia,Cehoslovacia, URSS..

Tallinn - Iulie 1960

Din nou, la fratii din Moldova, Chisinau - Romania in competitie cu Bulgaria, Ungaria,URSS, Polonia, Iugoslavia,RDG

Chisinau- Octombrie 1966

*Motocross-Cupa Prieteniei - Vinita, Ucraina

Romania in competitie cu Bulgaria, Polonia, RDG, Cehoslovacia, Ungaria, URSS

Vinita-Mai 1977

post-31848-0-81076800-1302348151_thumb.j

post-31848-0-20977400-1302348169_thumb.j

post-31848-0-23130900-1302356375_thumb.j

post-31848-0-64255700-1302356417_thumb.j

post-31848-0-83606800-1302356464_thumb.j

post-31848-0-17761200-1302452316_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...