Mergi la conţinut
  • 0

De La A La Z Despre Examenul Moto


StiucaCatalin

Întrebare

am vazut astazi topicul tipului de a picat si mi-a venit in minte chestii,multe chestii.cum sunt nerabdator si cum oricum pe aici se discuta despre regi, candidati la primarie,amanti si alte chestii am zis ca discutia asta nu o sa deranjeze prea rau.deci asadar,in concluzie si prin urmare,ce presupune examenul?o proba teoretica si una practica.ok,asta stiu.cea teoretica 20 de intrebari cu mini 17 rezolvate...si asta stiu.cea practica in poligon,fara oras,si asta stiu.acum vine intrebarea intrebatoare.ce presupune poligonul?ce probe sunt?cum se fac corect?care este timpul minim?care este viteza maxima/minima accepata?care este "baremul" si care este marja de eroare(daca exista asa ceva)?o schema in Paint m-ar lamuri foarte mult :biggrin: noapte (ne)buna sa aveti!


cu respect,
styuk

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recommended Posts

  • 0

Stai putin! Instructorul nu vroia sa va aglomereze cu informatii,dar a emis cea mai importanta notiune?? Nu ma mira. De pasti m-au vizitat niste amici parizieni. Dar rumani. Unul dintre ei cu o anumita experienta pe doua roti. Si el ,precum idiotii din Twist of the wrist afirma ca numai prin aplecare in afara mobrei o sa virezi. E normal . A invatat la instructori in Romania! :o Deci,pana la urma,cum ai virat la oras,la examinare? :o

Daca are un R1 nu inseamna ca e bun pe doua roti. Unul din instructorii din Valcea,un pusti ignorant,se dadea prin oras cu mobra scolii de parca era pe circuit. In tenesi,tricou si bluji.. Mda. Deci,daca maine imi iau Tren ,sunt mecanic,nu? Nu cunosc scoli in Romania, dar ti-as recomanda sa te interesezi la motociclisti mai vechi sa gasesti un instructor foarte bun sa faci cateva ore numai de contra viraj. Sau,sa te invete un motociclist experimentat. Oricum ai putea invata singur,dar anumite lucruri trebuie explicate si chiar de stii engleza,twist of the wrist poate fi un pic confuz. O alta intrebare(un lucru care trebuia spus la inceput ,cand te-a lasat pe 125cc): ti-a spus ca mobra trebuie sa ruleze vreo doi km inainte de a putea face manevrele in siguranta(se incalzesc cauciucurile)?? :o Cred ca daca facem o comisie de examinare a instructorilof,80% din Romania isi pierd licenta ! :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

La cum se da examenul moto acum e greu si macar inveti ceva , eu am fost ultima generatie care am luat permisu (cat. A) la 18 ani doar cu examen si poligon . Azi mam inscris la scoala si cand ajung acasa ma suna instructoru si imi spune ca maine dau sala , lam intrebat de ce si a zis ca daca nu dau maine adio permis vorbim cand fac 24 de ani , sami vina rau , am zis bine vin maine la sala intrebandul ca daca nu iau sala ce fac , si imi spune ca daca nu iau sala tot la 24 de ani vorbim , am stat o noapte intreaga si am invatat , a doua zi am luat sala cu 18 din 20 , poligonul floare la ureche am luat permisu , la 5 zile un gsx r 750 si eram cel mai fericit copil , acum am un an si ceva pe doua roti peste 13.000 km acoperiti am invatat multe in acest timp dar si acum ma gandesc ce faceam eu daca dadeam la 24 de ani , legi tampite .

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Tu esti un caz fericit.pt ca ai anumita conduita. Daca din interior nu ai vointa de a te adapta traficului si a iti imbunatati manevrele,nu ajungi departe. Multi nu au depasit 2000km.sau poate nici macar 1000. D-aia au bagat legea. Si nu e rau. Nu toti sunt capabili sa supravuetuiascs salbaticiei. Din cauza asta, au bagat legea. Si in UK a facut la fel.pt ca majoritatea accidentelor erau facute de cei foarte tineri. Partea buna in UK e ca ai programul de incepator . Un fel de A1 dar obtinut doar cu curs de o zi,fara drept de pasager,fara acces la regim de autobanda,obligatia de a monta semnul distinctiv,valabil 2 ani. Asa am inceput si eu,si multi altii. Si ajuta enorm. Mai ales la inceput,in prima luna,cand crezi ca esti MotoRocket! :o dupa ce te dai cu curul de pamant de cateva ori,intelegi ce se intampla daca erai pe autobanda,la vreo 120kmh, cu ,de exemplu ,modelul tau! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Am fost cu capul pe umeri , am vazut multi fitosi icepatori care sau spart in primi km , daca nici tu nu ai grije de tine atunci fi sigur ca altcineva nare , am evitat aglomeratiile in primi 5000 km , accelararile bruste , nu mam intrecut cu nimeni pana cand mam obisnuit cu ea apoi am mai fortat si eu limita dar nu mai mult decat imi permit legile fizici .

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Delo , nu am cum sa incep o discutie care nu are legatura cu subiectul ( adica a trece la o dezbatere cum idiotii din A twist of the wrist afirmau ca singura modalitate de a vira motocicleta e ca sa te apleci inafara - daca ai vazut filmul atunci stii la fel ca si mine ca primul subiect abordat a fost COUNTERSTEERING , mai spre final au abordat "aplecatul" ) . Oricum , cat am fost elev ,  am inghitit tot ce se putea despre tutoriale moto , le-am vazut si rasvazut.

 

Cat despre instructorul in cauza , prost - destept , el are cel mai bun procentaj de reusite la examen ( cel putin anul trecut ).

Nu ne-a spus nimic de motocicleta de 125cc , referitor la cauciucuri . Pai in viteza 1-a si a 2-a la relanti cam cata aderenta ai nevoie pentru a face niste viraje printre popice si celebrele 8-uri ? :))

 

Eu unul sunt de acord cu legea in cauza ( minim 24 ani pentru categoria A ) , cei mai multi care si`au rupt capetele in accidente moto au fost tinerii . Ai mentalitatea de asa natura , te mai ajuta si o fata care de fiecare data cand ii dai gaz te strange cat poate in brate , motive sunt destule. Ceea ce lipseste multora este autocontrolul. Eu inca ma consider incepator chiar daca am luat permisul anul trecut si am in jur de 1500Km cu el. Am inceput pe ceva puternic , am progresat de la plimbari nocturne cand traficul e aproape de 0 , la drumuri in timpul zilei evitand rush-hourul de la ora 16.00 . Acum ma pregatesc pentru un drum mai lung.

 

Oricum , chiar si asa , un baiat care a fost cu mine in aceeasi "promotie" la scoala moto , era ofticat ca nu putea sa dea de A si a optat pt A2. In timpul scolii a reusit sa sara cu motocicleta de 500cm pe care trebuia sa dea examen , peste bordura si sa o propteasca in sinele de tren ( da, poligonul este langa calea ferata LMAO ) iar dupa ca a luat examenul cat A2 a trantit propria motocicleta de 3 ori in decurs de o luna. Acestea fiind zise , donatori vor exista intotdeauna fie ca sunt la categoria mare sau la cea mijlocie.

 

Cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la întrebare...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...